بارش شدید تگرگ و آبگرفتگی منازل و معابر در بوکان

سرویس آذربایجان غربی- رییس سازمان آتش‌نشانی بوکان از بارش کم سابقه و شدید تگرگ و باران در ظهر امروز این شهر خبر داد و گفت: شدت بارش ها باعث ورود آب به طبقات منفی چند دستگاه ساختمان در حال ساخت و پارکینگ منازل مسکونی شد.

به گزارش کردپرس، رسول معروفی در این باره افزود: آتش نشانان این سازمان از لحظات اولیه بارندگی ها با تشکیل چندین تیم مختلف از ایستگاه های چهار گانه در مناطق مختلف سطح شهر مستقر شدند.

او ادامه داد: شدت کم‌ سابقه بارش ناگهانی تگرگ و باران در چند لحظه باعث آبگرفتگی طبقات منفی چندین ساختمان نیمه کاره و پارکینگ مسکونی شد

معروفی اضافه کرد: نیروهای سازمان  با بهره گیری از پمپ های مخصوص عملیات تخلیه آب از منازل و دیگر بناها را شروع و از ورود خسارات به همشهریان ارجمند جلوگیری کردند.

رییس سازمان آتش‌نشانی بوکان  گفت: همچنین نیروهای خدمات شهری شهرداری نیز از دقایق نخستین بارش ها در معابر مختلف سطح شهر حاضر شده و از مسدود شدن جوی و کانال های هدایت آب های سطحی جلوگیری کرده و معابر مختلف را پاکسازی کردند.

امروز بارش سیل‌آسای باران و تگرگ بوکان را در برگرفت و حجم بالای بارش، آب‌گرفتگی برخی معابر شهر را به طور موقتی به دنبال داشت.

کد خبر 2756452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha