سیلاب در خوی جان یک نفر را گرفت

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: برثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در روستاهای میری‌کندی و آقاسی‌کندی شهرستان خوی و شهر فیرورق، متاسفانه یک نفر جان باخت.

به گزارش کرد پرس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اظهار کرد: شب گذشته در پی بارش شدید باران  و آبگرفتگی در دو روستای میری کندی و آقاسی کندی، تیم امداد و نجات خوی به محل حادثه اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: جریان سیل ناگهانی جان یک‌ میراب را گرفت، به بخشی از مزارع و باغات بخش فیرورق خسارت زد و جاده ارتباطی و برق ۲ روستا را قطع کرد. او ادامه داد: امدادگران هلال احمر از لحظه وقوع حادثه آب جمع‌شده در تعدادی از منازل روستاهای میری و آغاسی در بخش فیرورق را تخلیه کرده‌اند و مشغول امدادرسانی به مردم هستند. همچنین جاده ارتباطی این دو روستا دیشب با تلاش راهداری بازگشایی و عملیات امدادرسانی  تسهیل شد.  

محبوبی افزود:  در این حادثه بعد از ارزیابی منازل،   ۶ خانوار در روستای میری کندی و ۲ خانوار در روستای آقاسی کندی آسیب وارد شده بود.

همچنین فرماندار خوی نیز پیرامون خسارات مالی وارده گفت: متاسفانه جریان سیل به بخشی از مزارع و باغات خسارت وارد کرده  و ۱۰۰ راس دام کوچک و ۵ راس دام بزرگ را تلف کرد. گفتنی است؛ پیشتر اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در خصوص وقوع بارش های رگباری و سیل آسا در شمال استان خبر داده بود، اما باز هم تیم مدیریت بحران عقب ماند!

کد خبر 2758328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha