عضو حزب دمکرات کردستان: اتحادیه میهنی به بحران سازی در اقلیم کردستان می پردازد

سرویس عراق و اقلیم کردستان - عضو حزب دمکرات کردستان، با متهم کردن  اتحادیه میهنی به بحران سازی در اقلیم کردستان، تاکید کرد که اتحادیه میهنی خواستار فعالسازی کمیسیون انتخابات پارلمان کردستان نیست.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری «وطن» عراق، وفا محمد کریم در مصاحبه ای مطبوعاتی در واکنش به وقایع اخیر در صحن پارلمان کردستان، گفت: اتحادیه میهنی کردستان خواستار فعالسازی کمیسیون انتخابات پارلمانی در اقلیم کردستان -که یک شرط قانونی برای برگزاری انتخابات به شمار می رود- نیست .

این عضو حزب دمکرات کردستان با تأکید براینکه اتحادیه میهنی به بحران سازی در اقلیم کردستان می پردازد، افزود: اتحادیه میهنی هرگاه مشکل یا مسئله‌ای حل می شود، بحران و مسئله دیگری را ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: هدف اتحادیه میهنی که با مشکلات داخلی روبرو است،  درحال حاضر، آن است که از برگزاری انتخابات پارلمان کردستان جلوگیری کند و به آن را به تعویق بیاندازد.

 وفا محمد کریم خاطرنشان کرد: اتحادیه میهنی کردستان از نظر کسب آراء انتخابات پارلمان کردستان، بر اساس نظر سنجی های انجام شده،  در ردیف سوم یا حتی چهارم در اقلیم کردستان است و  در انتخابات خسارات زیادی را متحمل خواهد شد.

کد خبر 2756082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha