بیانیه  دفتر سیاسی حزب اتحادیه میهنی کردستان

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان با سرپرستی بافل طالبانی تشکیل جلسه داد و این دفتر خوشحالی خود را از به وجود آمدن فضای مثبت سیاسی در داخل اقلیم کردستان و رفع نگرانیهای جریانات سیاسی و دوستداران مردم در مورد ایجاد همصدایی ملی و هماهنگی در تواناییها ابراز داشت و اظهار امیدواری کرد که حکمرانی و موفقیت فرآیند اصلاحات پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را به خود ببیند.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، متن این بیانیه بدین شرح است:

دفتر سیاسی اتحادیه میهنی با سرپرستی « بافل جلال طالبانی » رئیس اتحادیه میهنی کردستان جلسه‌ای برگزار کرد. در این جلسه که «هوال شیخ مصطفی» عضو شورای عالی سیاسی و منافع اتحادیه میهنی کردستان حضور داشت ضمن خوش‌امدگویی به « بافل طالبانی » و بازگشت وی  همراه با سلامت جسمی پروسۀ سیاسی کردستان را مورد ارزیابی قرار داد و درباره دیدگاه اتحادیه میهنی برای رفع مشکلات و بهره‌مندی از فرصتها گفتگو شد.

همچنین بر پیشرفت فرآیند سیاسی و یکرنگی گروههای سیاسی با هدف بهبود زندگی طبقات مختلف جامعه و توسعه دمکراسی تاکید شد.

این دفتر خوشحالی خود را از به وجود آمدن فضای مثبت سیاسی در داخل کردستان و رفع نگرانیهای جریانات سیاسی و دوستداران مردم در مورد ایجاد همصدایی ملی و هماهنگی در تواناییها ابراز داشت و اظهار امیدواری کرد که حکمرانی و موفقیت فرآیند اصلاحات پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را به خود ببینند.

کد خبر 2755701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha