بافل طالبانی در مدت گذشته تحت درمان پزشکی قرار گرفته است

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ رئیس اتحادیه میهنی کردستان پس از گذارندن دوره درمان خود، با برخی از شخصیتهای امنیتی، نظامی و حزبی اتحادیه میهنی کردستان دیدار کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، «بافل طالبانی » رئیس اتحادیه میهنی کردستان در دباشان با «جلال شیخ ناجی» رئیس آژانس امنیت و اطلاعات و سپهد «عمر صالح» رئیس ارکان تیپ 70 و «وهاب حلبچه‌ای» مسئول کل نیروی مبارزه با ترور و «خالد ماوتی» مسئول امنیت استان سلیمانیه و «دیار عمر» معاون فرمانده نیروهای کوماندوی کردستان و تعدادی از افسران نیروهای مبارزه با ترور و آسایش و نیروهای کوماندو دیدار کرد.
رسانه وابسته به اتحادیه میهنی اعلام کرد در این دیدار حاضرین به دلیل تحت درمان گرفتن بافل طالبانی در این مدت برای وی آرزوی سلامتی و شفای عاجل کردند.

رئیس اتحادیه میهنی کردستان مدتی بود که برای درمان در خارج از کشور به سر می‌برد و پس از بازگشت، در محل استراحتگاه (اقامت) خود در دباشان در مقابل رسانه‌ها ظاهر شد.
علیرغم اینکه در تصویر مشخص شده است دستهای بافل طالبانی دچار مشکل بوده و تحت درمان قرار گرفته است اما هیچگونه توضیحی در خصوص بیماری و نحوه درمان بافل طالبانی از سوی وی و اتحادیه میهنی کردستان ارائه نشده است.

کد خبر 2755679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha