مطالبات کارگران شهرداری باید به روز پرداخت شود

سرویس ایلام - ‍نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر ایلام تاکید کرد: مطالبات کارگران شهرداری باید به روز پرداخت شود و بسیاری از آنها مشکلات معیشتی دارند و از حق کارگر باید دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار با اشاره به اینکه باید از فرصت و ظرفیت خدمتگزاری استفاده کنیم، افزود: باید در مسئولیت خود پاسخگوی مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه کارهای خوبی در سطح شهر انجام شده است، افزود: با این وجود متاسفانه بعضی از کارها هنوز روی زمین مانده است.

امام جمعه ایلام گفت: در سفر رئیس جمهور به استان مصوباتی در حاشیه شهر ایلام اتخاذ شد ولی اجرایی نشده است.

کریمی تبار یادآور شد: رئیس جمهور در این زمینه دستوراتی داد و این موضوع نیازمند پیگیری است، اگر این وعده ها انجام نشود خودم نیز شخصا این موضوع را پیگیری می کنم.

وی گفت: هنوز زیرساخت های استان تکمیل نشده، آزادراه، بزرگراه و رآه آهن نداریم، این زیرساخت ها برای سرمایه‌گذاری در استان نیاز است.

وی تصریح کرد: مطالبات کارگران شهرداری باید به روز پرداخت شود، بسیاری از آنها مشکلات معیشتی دارند و از حق کارگر باید دفاع کرد.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: وضعیت شهری ایلام باید ساماندهی شود، حاشیه شهر نباید داشته باشیم، ساخت و سازها باید مجوزدار باشند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از ساخت و سازها در حاشیه شهر مشکل دارند، تاکید کرد: این ساخت و سازها باید با مجوز و اصولی ساخته شود و همچنین بحث آب، برق و فاضلاب در مناطق حاشیه شهر نیز باید حل شود.

امام جمعه ایلام گفت: یکی از اقدامات خوب استاندار ایلام، آوردن درآمدهای نفتی به استان و تزریق اعتبار به شهرداری ها بوده است.

کد خبر 2755645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha