سفر رهبری به کردستان در اردیبهشت ۸۸ سرشار از برکات بود

امام جمعه سنندج گفت: سفر مقام معظم رهبری به کردستان در اردیبهشت ۸۸ سرشار از برکات بود که این برکات همچنان ادامه دارد.

به گزارش کرد پرس، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر سنندج، با گرامیداشت سالروز سفر رهبری به کردستان، گفت: مصوبات مختلف سفر رهبری به کردستان در حوزه های مختلف تحول ایجاد کرد که باید این موارد تبیین شود.

وی به سفر رهبر معظم انقلاب در ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۸۸ به کردستان اشاره کرد و این سفر را پرخیر و برکت دانست و خواستار تلاش بیش از پیش دولت برای رفع مشکلات مردم به ویژه بخش اقتصادی شد.

امام جمعه سنندج همچنین با بیان اینکه کردستان سرشار از منابع و نعمات خدادادی، جوانان نیرومند و با انرژی است زمینه شکوفایی از این ظرفیت ها باید بیش از پیش فراهم شود، افزود: فضا برای کار در استان فراهم است، باید مسئولان و مردم در کنار هم در مسیر توسعه آن تلاش کنیم.

ماموستا رستمی اظهار کرد: دولتمردان هرآنچه در توان دارند در مسیر خدمت به مردم بکار گیرند چون کردستان استانی محروم نیست و دارای ظرفیت های کم نظیری است اما تاکنون آنگونه که باید از این ظرفیت ها استفاده نشده است.

وی بر شناخت ظرفیت های استان تاکید کرد و ادامه داد: باید با شناخت کامل ظرفیت ها و بکارگیری درست آن زمینه توسعه و رونق هرچه بیشتر استان فراهم شود.

امام جمعه سنندج یادآور شد: جوانان تحصیلکرده زیادی در  کردستان وجود دارد که باید با تدابیر مناسب زمینه جذب انها را در بازار کار فراهم سازیم.

ماموستا رستمی به شهادت تعدادی از نیروهای نظامی و انتظامی در راه مقابله با مواد مخدر و حفظ امنیت کشور اشاره کرد و بر لزوم قدردانی از خدمات نیروهای امنیتی تاکید کرد و بیان کرد: لازمه پیشرفت و آبادانی، وجود امنیت است و همه باید برای حفظ امنیت، با نیروهای نظامی همکاری کرده و پشتیبان آنان باشیم.

کد خبر 2755586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha