اپوزوسیون برای توافق با PKK خواستار خروج ارتش ترکیه از سوریه است

سرویس ترکیە - «مولود چاووش اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه اظهار داشت که اپوزوسیون ترکیه خواستار خروج ارتش ترکیه از سوریه است اما آیا این خواسته برای توافق با بشار اسد یا برای توافق با PKK؟ وی اظهار داشت که مطمئن است اپوزوسیون برای توافق با PKK این خواسته را دارد.

به گزارش کردپرس، «مولود چاووش اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه در یک برنامه زنده تلوزیونی اظهار داشت که اپوزوسیون ترکیه خواستار خروج ارتش ترکیه از سوریه است اما اپوزوسیون مشخص نکرده عقب‌نشینی ارتش ترکیه برای توافق با بشار اسد یا برای توافق با حزب کارگران کردستان(PKK) است و همچنین اظهار داشت که مطمئن است اپوزوسیون برای توافق با PKK این خواسته را دارد.

به نوشته آژانس خبری آناتولی، «چاووش اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه در یک مصاحبه تلوزیونی با اشاره به اینکه مهمترین مسئله برای ترکیه مبارزه با تروریسم است، افزود: «اپوزیسیون خواستار عقب‌نشینی ما از سوریه است و سوال ما این است که دلیل این خواسته، تحقق خواسته‌ توافق با بشار اسد است یا برای تحقق توافق با PKK؟ چاووش اوغلو اظهار داشت که مطمئن است اپوزوسیون برای توافق با PKK خواستار خروج ما از سوریه است تا با این خواسته حمایت حزب دموکراتیک خلق‌ها(HDP) و PKK را دریافت کند.

کد خبر 2755440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha