رهاسازی ۵۰ هزار قطعه بچه ماهی در بانه/قلع وقمع ۵ واحد خانه باغ در بانه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بانه از رهاسازی ۵۰ هزار قطعه بچه ماهی در دریاچه طبیعی آلوت و قلع وقمع ۵ واحد خانه باغ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، کریم شریفی با اشاره به رهاسازی ۵۰ هزار قطعه بچه ماهی در دریاچه طبیعی آلوت، گفت: این کار با حضور بخشداری نمشیر، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و شورا و دهیاری روستای آلوت انجام شد.

وی با بیان اینکه برای خرید و رهاسازی این تعداد بچه ماهی، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبار استانی جذب شده است، افزود: این ماهی ها از نوع ماهیان گرمابی شامل کپور، بیگ هد و فیتوفاگ هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بانه اظهار کرد: پیش بینی می شود پس از حداقل یکسال بیش از ۳۵ تا ۴۰ تن ماهی تولید و با همکاری شورا و دهیاری روستا برداشت شود.

شریفی ادامه داد: ۵ واحد خانه باغ با محوطه سازی آن در اجرای دستور قضایی در مسیر روستاهای شوی، سبدلو و درگاه شیخان شهرستان بانه تخریب و قلع وقمع شد.

وی یادآور شد: این اقدام در ادامه روند اجرای مصوبات قرارگاه جهادی حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی و ملی شهرستان بانه مبنی بر  قلع وقمع خانه باغ و ویلاهای بدون مجوز صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی بانه از همه شهروندان و مالکان اراضی کشاورزی و باغی درخواست کرد از هر گونه خرید و فروش زمین کشاورزی و تغییر کاربری و ساخت وساز غیرمجاز بدون اخذ مجوز جهاد کشاورزی بانه خودداری کنند تا متحمل ضرر و زیان و تعقیب کیفری نشوند.

کد خبر 2755331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha