مردم کردستان خدمات ارزنده ای به نظام داشته اند/ از ظرفیت های استان برای توسعه به خوبی استفاده نشده است

رئیس قوه قضائیه گفت: اگر بتوانیم با فساد برخورد کنیم بسیاری از مشکلات مردم حل می شود و از این رو کار کسانی که در دستگاه قضا فعالیت می کنند، بسیار سخت بوده و باید ارزش کار خود را بدانیم.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی کردستان در سنندج، گفت: مردم کردستان از بعد انقلاب تا کنون خدمات ارزنده ای را هم برای خود و هم برای نظام داشته اند و همواره به این انقلاب وفادار بوده اند.

وی اظهار کرد: هوشیاری مردم و هوشیاری پیش‌مرگان کرد و شهدایی که در راه دفاع از مرز و بوم، ارزش ها و اسلام داشتند، به دشمن اجازه نداده که به اهداف خود برسند.

رئیس قوه قضائیه افزود: متاسفانه اتفاقاتی که رخ داده در دهه های بعد از انقلاب، اجازه نداده آنگونه که باید به این مردم انقلابی خدمت کنیم.

حجت الاسلام محسنی اژه ای ادامه داد: زیرساخت های استان دارای کمبودهایی به واسطه کارشکنی دشمنان بوده که باید برای جبران آن تلاش شود و زمینه رشد تولید و امنیت سرمایه گذاری را در کردستان فراهم کنیم.

وی یادآور شد: بحث امنیت بسیار با اهمیت است اما حوزه اقتصاد که دشمن از طرق مختلف به کشور فشار می آورد هم اهمیت بالایی دارد و باید به گونه ای عمل شود که معیشت مردم به واسطه فشارهای دشمنان به خطر می‌افتد.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: متاسفانه در این استان علیرغم ظرفیت های بالای حوزه کشاورزی، صنعتی و معدنی، از آنها استفاده درست نشده و باید برای رفع موانع پیش روی آنها تلاش بیشتری صورت گیرد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت: مشکلات بسیار است اما باید به ولی نعمتان خود که مردم هستند، خدمت کنیم و نباید از اهداف خود که رفع مشکلات مردم است غافل شویم.

وی اظهار کرد: اگر بتوانیم با فساد برخورد کنیم بسیاری از مشکلات مردم حل می شود و از این رو کار کسانی که در دستگاه قضا فعالیت می کنند، بسیار سخت است و باید ارزش کار خود را بدانیم.

رئیس قوه قضائیه افزود: در چهار دهه گذشته از انقلاب هیچگاه تا این حد بین ۳ قوه همفکری و نزدیکی وجود نداشته تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

حجت الاسلام محسنی اژه ای ادامه داد: بسیاری از نمایندگان مجلس امروز در کنار قوه قضاییه تلاش می کنند تا قانون را تفسیر کنند تا بتوان بیشترین خدمت را به مردم داشته باشند و گره ای از مشکلات آنان باز کنند.

وی یادآور شد: همدلی مجموعه دستگاه قضایی با دیگر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان می تواند بسیاری از مشکلات استان را پس از احصا، رفع کنند.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: در کنار این، رفتار ما با مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در بسیاری مواقع نحوه رفتار ما از کاری که برای آنان انجام می دهیم، مهمتر است چرا که هدف ما راضی بودن مردم است.

حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت: باید از ظرفیت مردم برای صلح و سازی و رفع خصومات خانواده ها بهره گرفت تا پیش از رسیدن یک پرونده به حکم، پرونده با سازش بسته شود.

کد خبر 2755192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha