محسنی اژه ای: تامین امنیت سرمایه گذاری از مهمترین اهداف سفر به کردستان است

رئیس قوه قضائیه گفت: اشتغال، توسعه اقتصادی و امنیت سرمایه گذاری دغدغه های مهم مردم کردستان است و تامین امنیت سرمایه گذاری به عنوان یکی از مهمترین اهداف این سفر مدنظر است.

به گزارش کرد پرس، غلامحسین محسنی اژه ای در بدو ورود به استان کردستان در فرودگاه سنندج،  گفت: خدا را شاکرم که توفیقی حاصل شد به این خطه سرسبز که مردمی باوفا و با صفا، اهل فرهنگ، هنر و ادب هستند و در تمام چهار دهه گذشته با صمیمیت و با روحیه عطوفت زندگی کرده‌اند، بیاییم.

وی افزود: یکی از اهداف سفر این است که امروز با سفر کوتاه در حد توان به این مردم خوب خدمت کنیم و به بخش‌هایی از دستگاه‌ قضایی سربزنیم و تا آنجایی که ممکن است مشکلات را ببینیم و حل کنیم.

رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: مسائلی که در کردستان وجود دارد، چه از جنبه اقتصادی که سال مهار تورم و رشد اقتصادی است، در کردستان یکی از مسائل مردم اشتغال، توسعه اقتصادی و امنیت سرمایه‌گذاری است که امیدوارم از نزدیک ببینیم و در حد توان با کمک مجلس و دولت رفع کنیم.

حجت الاسلام محسنی اژه ای ادامه داد: سعی می کنیم در این سفر به صورت مستقیم تا جایی که ممکن است، چهره به چهره با مردم بنشینیم و از نزدیک پیشنهادات، انتقادات و مشکلاتی که دارند را رفع کنیم.

وی یادآور شد: یکی از مشکلاتی که سالیان سال مردم کردستان به دنبال رفع آن هستند، تعیین تکلیف وضعیت زمین های شهرکی بود که با پیگیری های صورت گرفته و اقدامات و توافقات خوبی که صورت گرفته، این مشکلات رفع شد.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: در کردستان معادن و کارخانجات بسیاری هستند که با مشکلاتی تعطیل شده‌اند که می‌خواهیم در حد توان مشکلات آنها را برطرف کنیم. 

کد خبر 2755190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha