بیمارستان های روانسر و ثلاث باباجانی امسال افتتاح می شوند

سرویس کرمانشاه _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح بیمارستان های روانسر و ثلاث باباجانی در سال جاری خبر داد.

به گزارش کردپرس، دکتر قباد محمدی افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی روانسر را یکی از این پروژه های مهم حوزه درمان عنوان کرد و گفت: احداث این بیمارستان از مطالبات مهم مردم روانسر است که امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان ثلاث باباجانی هم در سال جاری به بهره برداری می رسد.

محمدی همچنین از افتتاح بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی سرطان کرمانشاه در نیمه اول سال جاری خبر داد و گفت: این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان های سرطان در کشور است که بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تجهیزات برای آن خریداری شده است.

وی افزود: با راه اندازی این بیمارستان و نصب چهار دستگاه رادیوتراپی، صف های طولانی برای بیماران از بین خواهد رفت. همچنین دستگاه مرکز پت اسکن جهت درمان بیماران مبتلا به سرطان تا سه ماه دیگر نصب خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت:  بزرگترین ICU غرب کشور در سال جاری در بیمارستان فارابی کرمانشاه به بهره برداری می رسد و مرکز پیوند قلب استان هم طی دو ماه آینده راه اندازی می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه از فعال‌سازی دوباره کارخانه باختربیوشیمی بعد از شش سال رکود خبر داد و گفت: فعالیت های این مجموعه با تولید دو دارو آغاز شده است که در فاز بعدی به ۲۰ دارو افزایش می یابد.

کد خبر 2755128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha