کارگران تکیه‌گاه جامعه برای حرکت رو به جلو هستند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: جامعه کارگری ستون و تکیه گاه جامعه برای حرکت رو به جلو هستند.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در مراسم هفته کارگر و افتتاح مرکز بهداشت کارخانه بارز کردستان اظهار کرد: هدف از حضورم در این جلسه تبریک این ایام مبارک به جامعه کارگری فعال در این واحد تولیدی است.

وی خاطرنشان کرد: کارگران چند ویژگی دارند که آنها را از دیگران متمایز می‌کند که مهم‌ترین آن شرافت است.

وی با بیان اینکه برخی از انسان‌ها با هر نوع اقدامی سعی می‌کند راه صد ساله را یک شبه طی کنند، گفت: اما کارگران در زندگی همواره در تلاش هستند با تلاش و عرق جبین نان و روزی سر سفره خانواده ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه شرافت نخستین ویژگی است که باید قدر آن را دانست افزود: کارگران تکیه گاه جامعه هستند چرخ‌های تولید روی شانه های آنها می‌چرخد.

به گفته پورذهبی، حتی کارگران ساده ساختمانی هم در زندگی روزمره جامعه تاثیرگذار هستند و نبود آنها بر زندگی مردم تاثیر می‌گذارند.

وی در ادامه با بیان اینکه امیدواریم با تحقق شعار سال و مهار تورم شاهد ارتقای بیش از پیش زندگی جامعه به ویژه قشر کارگر باشیم، اضافه کرد: توسعه بیش از پیش واحدهای تولیدی در استان در کنار رونق اقتصاد و اشتغالزایی نقش مهمی در مهار تورم دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: نقش جامعه کارگری در پازل تحقق شعار سال پررنگ است و و در اصل این عزیزان ستون و تکیه گاه جامعه برای حرکت رو به جلو هستند.

وی افزود: واحد تولیدی لاستیک بارز از ظرفیت‌های بسیار خوب تولیدی در سطح استان افتخاری برای کردستان است.

وی با تاکید براینکه بارز غیر از اینکه یک مجموعه صنعتی قوی است و مجموعه کارگری در این واحد تولیدی ظرفیت و سرمایه‌ای برای استان است که باید قدر آن را دانست، عنوان کرد: امیدواریم شاهد توسعه هرچه بیشتر این مجموعه در استان باشیم.

کد خبر 2754911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha