٢ کشته و ٥ مصدوم در تصادفات دو روز اخیر مهاباد!

سرویس آذربایجان غربی- طی دو روز اخیر در در دو محور مهاباد به ارومیه و میاندوآب، تصادفات رانندگی ٢ کشته و ٥ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش کردپرس، مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: شب گذشته تصادف میان ۲ خودرو سواری در ورودی مهاباد از طرف میاندوآب یک کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

سردار فداکار در این باره افزود: طی تماس تلفنی از طرف شهروندان با سامانە ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد تصادف سواری پیکان وانت با پژو در ورودی مهاباد از طرف میاندوآب، همکاران ایستگاه ۲ آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند.

او اضافه کرد: در این حادثه راننده پیکان وانت به دلیل شدت جراحت در دم جان خود را از دست داد و ۲ سرنشین دیگر آن با هماهنگی مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد ادامه داد: مصدومان این حادثه از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده‌ و اکنون در بیمارستان این شهر تحت درمان هستند.

او در خصوص تصادف دوم اردیبهشت نیز گفت: در برخورد ٤ دستگاه سواری در مسیر مهاباد به ارومیه یک نفر فوت کرد و ٣ تن دیگر هم مصدوم شدند.

فداکار مکری گفت: مصدومان این حادثه از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده‌اند و اکنون در بیمارستان این شهرستان تحت درمان هستند.

گفتنی است؛ محورهای مواصلاتی مهاباد به ویژه محور مهاباد – ارومیه و مهاباد میاندوآب و مهاباد بوکان از مسیرهای پرتردد و حادثه خیز آذربایجان غربی به شمار می‌روند و ایمن سازی آنها یک ضرورت به شمار می رود.

کد خبر 2754804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha