۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
اجرای طرح هادی در ۲۴۳ روستای ایلام

سرویس ایلام - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: سال گذشته اجرای طرح هادی در سطح ۲۴۳ روستای این استان اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حبیب الله محبی افزود: اجرای طرح هادی در سطح این تعداد روستا شامل شن ریزی، جوی و جدول، پیاده روسازی، بیس و آسفالت گرم با اعتباری افزون بر ۱۷۴ میلیارد تومان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته تهیه و بازنگری طرح هادی ۴۲ روستا در سطح استان انجام شده است،اظهار داشت:در حوزه عمرانی روستایی در سال گذشته بیش از هزار و ۶۷۷ جلد سند روستایی با همکاری ثبت و اسناد املاک استان در سطح روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان از ارائه ۸ هزار و ۳۱۴ فقره خدمات فنی به متقاضیان در سطح روستاهای استان خبر داد و تصریح کرد: طرح جامع توسعه روستایی از جمله اقدامات مهم برای توسعه و عمران روستاها است، این طرح مصوبه‌ای برای هدایت عملیات سازندگی و آبادانی در روستاها با آگاهی از وضعیت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آن‌هاست.

وی تاکید کرد: اجرای طرح هادی در روستاها گامی مهم برای توسعه، عمران و آبادانی روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان بوده به طوری که با اجرای این طرح، سیمای روستا در حال تغییر است که این نیز به نوبه خود سبب رضایت عمومی مردم می‌شود.

کد خبر 2754697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha