نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت

سرویس آذربایجان غربی- سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد نرخ مصوب تاکسی سه گانه درون شهری و اتوبوس را در سال ۱۴۰۲ را تعیین و اعلام کرد این افزایش نرخ از ١٩ فروردین ماه اجرایی می شود.

به گزارش کردپرس، بر اساس اعلام سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد اعلام کرد:  در راستای اجرای بند یک صورتجلسه شماره ۶١ شورای اسلامی شهر، تایید هیئت تطبیق و کارگروه تنظیم بازار شهرستان در خصوص افزایش نرخ کرایه حمل و نقل درون شهری در سال ١۴٠٢؛ نرخ های مصوب شده از روز شنبه مورخەی ١٩ فروردین ماە اجرایی خواهد شد.

بر این اساس؛ تاکسی های گردشی، خطی و ون در سطح شهر ۴ هزار تومان و تاکسی های خطی، ون به مقصد کوی هژار، کوی دانش، خانقاه، سیدآباد، آپارتمانهای مهر بازارچه، صنعت و معدن روناس یک و دو، ٥ هزار تومان تعیین شده است.

 تاکسی های تلفنی نیز در مسیرهای داخل شهری ۱۲ هزار تومان تعیین شده که به استثنای مجتمع روناس دو آپارتمانهای صنعت و معدن به مقصد خانقاه، کوی دانش، کوی بهداری، شهرک صبا، پشت تپ، فجر، سیدآباد و برعکس ۱۵ هزار تومان تعیین شده است.

 همچنین از خانقاه، کوی دانش، کوی بهداری، شهرک صبا، به مقصد پشت تپ فجر و سید آباد و برعکس و شهرک فجر و سیدآباد به پشت تپ و برعکس نیز ١٥ هزار تومان نرخ تعیین شده است.

 نرخ مصوب تاکسی های مرکز ۱۳۳ نیز ۱۵ هزار تومان تعیین شده و نرخ کلیه تالار های سطح شهر در سال جدید ۲۰ هزار تومان مصوب شده است.

 مرکز آنلاین ۱۸۳۰ نیز ۱۵ هزار تومان تعیین شده و به ازای هر کیلومتر اضافه هزار و ۷۵۰ تومان و به ازای هر دقیقه توقف ۶۰۰ تومان نرخ مصوب تعیین شده است.

همچنین سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد در خصوص اتوبوس ها و میدل‌باس کلیه خطوط داخل محدوده شهر در سال جاری ٢٥٠٠تومان، اتوبوس های خانقاه و سیدآباد ۳۰۰۰تومان و اتوبوس یوسفکند، دریاس و اگریقاش ۵ هزار تومان تعیین شده است.

این سازمان در پایان تاکید می کند؛ همشهریان؛ در صورت هرگونه تغییر نرخ کرایه به دلیل کاهش تعداد مسافر، مراتب را به شماره تلفن  ٤٢٢٣٣٠٠٠ مرکز سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری گزارش دهند.

کد خبر 2754161

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha