تردد روزانه ۳۳۰ هزار خودرو در محورهای کردستان

رئیس پلیس راه کردستان گفت: از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه جاری، به طور متوسط روزانه ۳۳۰ هزار خودرو در محورهای استان تردد داشته اند.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ عیسی گوهری با اشاره به افزایش ترددهای جاده ای در محورهای استان کردستان، گفت: در این ایام تعطیلات نوروزی روزانه به طور متوسط ۳۳۰ هزار تردد در جاده های استان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی تاکنون میانگین ترددهای درون استانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است، افزود: این آمار در طول روزهای تعطیلات متفاوت ۲۰، ۱۲ و ۸ درصد و اکنون به دلیل ماه مبارک رمضان کاهش یاقته است.

رئیس پلیس راه کردستان با بیان اینکه همزمان با افزایش تردد در جاده های استان، آمار تصادفات تعطیلات نوروزی نیز افزایش یافته است، اظهار کرد: امسال ۱۲ نفر در محورهای کردستان بر اثر تصادقات جان خود را از دست دادند.

سرهنگ گوهری ادامه داد: سال گذشته در ایام تعطیلات نوزوز ۱۱ نفر بر اثر تصادفات در استان کردستان جان باختند که تا چند روز گذشته این آمار ۹ نفر بود اما با ۳ نفر فوتی در تصادفات محور بانه، سقز - بوکان و مجروح سنندج - کامیاران به ۱۲ نفر افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه اکثر محورهای کردستان دوطرفه است، بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و یادآور شد: رانندگان با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی، رانندگی کرده و از سبقت های غیرمجاز خودداری کنند.

کد خبر 2754092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha