توافق با ایران خودرو برای طرح افزایش تولید خودروسازی کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ محمدطیب صحرایی از توافق با شرکت ایران خودرو برای افزایش تولید خودروسازی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از کارخانه ایران خودرو کرمانشاه که با حضور مدیرعامل شرکت ایران خودرو و حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی و نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس برگزار شد؛ عنوان کرد: حوزه صنعت یکی از عرصه‌های بسیار مهم تولید و اشتغال در استان کرمانشاه است.

وی افزود: خوشبختانه یک مجموعه تولیدی و پویای خودروسازی توسط ایران خودرو در شهرک صنعتی صحنه ایجاد شده و برای بسیاری از جوانان استان ایجاد اشتغال کرده است. 

مقام عالی استان عنوان کرد: امروز در نشست مشترکی که با حضور مدیرعامل ایران خودرو برگزار شد توافقات بسیار خوبی در راستای اشتغال آفرینی استان صورت گرفت. 

وی افزود: خوشبختانه موضوع افزایش ظرفیت تولید کارخانه ایران خودرو کرمانشاه مورد توافق قرار گرفت.

صحرایی ادامه داد: همچنین در کنار مجموعه ایران خودرو، استان کرمانشاه از واحدهای قطعه ساز بسیار توانمندی هم برخوردار است که خوشبختانه در مورد استفاده ایران خودرو از تولیدات آن‌ها، توافقاتی به عمل آمد.

وی تاکید کرد: ایجاد ظرفیت های جدید در حوزه قطعه سازی می تواند یک ظرفیت مناسب برای اشتغال پایدار در استان فراهم کند.

در حاشیه این نشست یکی از قطعه سازان کرمانشاه در حضور مدیرعامل ایران خودرو به معرفی توانمندی‌های مجموعه تولیدی خود پرداخت که با استقبال دکتر عظیمی و قول مساعد وی در زمینه عقد قرارداد خرید قطعات تولیدی این مجموعه روبرو شد.

کد خبر 2753880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha