بازدید بیش از ٣٦١ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: از تاریخ ٢٥ اسفندماه تا پایان روز ٢ فروردین‌ماه ١٤٠٢ بیش از ٣٦١ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

به گزارش کرد پرس، منصور مهرزاد گفت: براساس تمهیدات صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های مناسب، زمینه فعالیت بیش از پیش اماکن و تاسیسات گردشگری برای حضور مسافران و گردشگران نوروزی در کردستان فراهم شد.

وی افزود: از تاریخ ٢٥ اسفندماه تا پایان روز ٢ فروردین‌ماه سال‌جاری، بازدید ٣٦١ هزار و ٦٣١ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان اعم از تاریخی، طبیعی، روستاهای هدف گردشگری، مذهبی، فرهنگی و... ثبت شده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: دراین مدت زمانی نیز تعداد ٧٧ هزار و ٤٢٣ نفر مسافر و گردشگر در مراکز اقامتی رسمی و دارای مجوز استان و دیگر اماکن اقامتی اسکان داده شده‌اند.

مهرزاد ادامه داد: تمامی امکانات برای خدمات‌دهی شایسته به مسافران و گردشگران نوروزی به‌کار گرفته شده و امسال هیچ‌گونه افزایش نرخی در اماکن اقامتی نداشته‌ایم.

وی یادآور شد: استان کردستان از لحاظ آمادگی برای پذیرایی و خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در سطح بالایی قرار دارد و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

کد خبر 2753804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha