کردستان جزو ٣ استان برتر کشور در جذب تسهیلات تبصره ١٨ است

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: استان کردستان جزو ٣ استان برتر کشور در حوزه جذب اعتبارات تسهیلات تبصره ١٨ است.

به گزارش کرد پرس، جواد واحدی در سفر به استان کردستان، گفت: توفیق این را داشتم در مراسم آغاز به‌کار دبیرخانه ستاد خدمات سفر کردستان و افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان حضور پیدا کنم.

وی اظهار کرد: وقتی وارد این استان شدم، دیدم تمامی تمهیدات و ملزومات مورد نیاز برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در کردستان فراهم شده است.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تعامل و همکاری استاندار و دستگاه‌های مختلف اجرایی کردستان را در قالب ستاد خدمات سفر استان بسیار خوب عنوان کرد و افزود: خوشبختانه وحدت، همدلی و هم افزایی به معنای واقعی مابین تمامی بخش های دولتی و خصوصی در کردستان وجود دارد.
واحدی ادامه داد: در گزارشی که از مرکز گرفتم، در استان کردستان کارهای بسیار مناسبی انجام و اعتبارات خوبی هم جذب شده است.
وی با بیان اینکه کردستان از جمله استان های موفق در جذب تسهیلات تبصره ١٨ است، یادآور شد: استان کردستان با جذب ٨١ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ١٨ توانسته است رتبه سوم را در سطح کشور کسب کند.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: این موفقیت بیانگر میزان تعامل و همکاری استانداری کردستان، دستگاه ها و به ویژه بانک های عامل با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان است.
واحدی گفت: استان کردستان دارای ظرفیت های بسیار گسترده ای در حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی است که گردشگران می توانند با سفر به این استان از این مواهب طبیعی و تاریخی بهره لازم را ببرند.
کد خبر 2753757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha