عضو اشد حزب دمکرات: هیچ نامزد جدیدی را به جای زیباری معرفی نکرده ایم

سرویس عراق و اقلیم کردستان - یک عضو ارشد حزب دمکرات تأکید کرد این حزب هیچ نامزد جدیدی را به جای هوشیار زیباری برای پست ریاست جمهوری نامزد نکرده است.

به گزارش کرد پرس به نقل از المعلومه، "مهدی عبدالکریم" در این باره گفت: حزب دمکرات هیچ نامزد یا اسم دیگری را به جای هوشیار زیباری که از سوی دادگاه عالی فدرال از رقابت ها برای پست ریاست جمهوری حذف شد، معرفی نکرده است.

مهدی عبدالکریم افزود: هنوز موضوع جایگزین برای زیباری در میان مسئولان حزب مطرح نشده است و مشخص نیست آیا نامزد جایگزینی برای وی وجود دارد یا خیر تا وی به عنوان نامزد پست ریاست جمهوری مطرح شود.

عضو ارشد حزب دمکرات تأکید کرد: دفتر سیاسی حزب دمکرات در 24 ساعت آتی نشستی را برای اتخاذ موضع نهایی درباره معرفی یا عدم معرفی نامزد برای پست ریاست جمهوری پس از کنار گذاشته شدن زیباری از رقابت ها توسط دادگاه عالی فدرال برگزار خواهد کرد.

یادآور می شود دادگاه عالی فدرال عراق امروز یکشنبه با صدور حکمی، نامزدی هوشیار زیباری را از روند رقابت برای پست ریاست جمهوری حذف و بر ادامه مسئولیت برهم صالح رئیس جمهور کنونی آن کشور تا زمان انتخاب رئیس جمهور جدید تأکید کرد.

کد خبر 27383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha