16 فیلم جشنواره فجر در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران شد

سرویس کردستان - مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن سال جاری در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران شد، گفت: در این ایام ۱۶ فیلم سینمایی برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شد.

به گزارش کرد پرس، ماجد رموزی با اشاره به اینکه ۲ سالن پردیس سینمایی بهمن سنندج در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ به اکران فیلم‌های جشنواره اختصاص داشت، گفت: امسال هشتمین سالی است که فیلم های جشنواره فجر به طور همزمان در کردستان هم اکران می شود.

وی افزود: فیلم‌های سی و نهمین و چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به دلیل شیوع بیماری کرونا نسبت به دوره‌های گذشته آن کمتر مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه اکران این فیلم ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا انجام شد، اظهار کرد: امسال با توجه به واکسیناسیون عمومی انجام شده تعداد تماشاگران فیلم‌های جشنواره در استان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشت.

رموزی ادامه داد: امیدواریم در دوره آینده جشنواره، بیماری کرونا ریشه کن شده باشد تا تعداد زیادی از مردم بتوانند با خیال آسوده به تماشای فیلم‌ها بنشینند و لذت ببرند.

فیلم های اکران شده این دوره از جشنواره در استان شامل خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی، درب به کارگردانی سید هادی محقق، ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس، ماهان به کارگردانی حمید شاه حاتمی، مردبازنده به کارگردانی محمد حسین مهدویان، بیرو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی و هناس به کارگردانی حسین دارابی بود.

فیلم بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروز شعیبی، شب طلایی به کارگردانی یوسف حاتمی کیا، موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر، شادروان به کارگردانی حسین نمازی، برف آخر به کارگردانی امیر حسین عسکری، شهرک به کارگردانی علی حضرتی، علف زار به کارگردانی کاظم دانشی، دسته دختران به کارگردانی منیر قیدی و ضد به کارگردانی امیرعباس ربیعی از دیگر فیلم‌های اکران شده این دوره از جشنواره در سینما بهمن بود.

کد خبر 27359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha