اعلام محدودیت ترافیکی پلیس راهور کردستان در یوم الله 22 بهمن

سرویس کردستان - جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان از اعلام محدودیت های ترافیک در روز 22 بهمن در سطح شهر سنندج خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ علیرضا حیاتی گفت: با توجه به بیماری منحوس کرونا، مراسم گرامیداشت یوم الله 22 بهمن امسال به صورت رژه خودروی و موتوری برگزار و به جهت هرچه با شكوه تر برگزار شدن اين مراسم از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح تا خاتمه مراسم در مسيرهاي تعیین شده محدودیت های ترافیک اجرا می شود.

وی اظهار کرد: بلوار آزادگان (استادیوم آزادی) به سمت تقاطع حاجی آباد و میدان امام شافعی، از میدان امام شافعی به سمت میدان آزادی، میدان آزادی به سمت بلوار پاسداران وسه راهی ترمینال و تقاطع بسیج و تقاطع بسیج به سمت بلوار کردستان و در انتهای مسیر میدان گلها مسیرهایی هستند که فردا با محدودیت تردد مواجه می شوند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان افزود: از شهروندان سنندجی درخواست داریم در زمان اجرای محدودیت های ترافیکی، جهت رفت و آمد از مسيرهاي جايگزين استفاده کنند.

سرهنگ حیاتی با بیان اینکه اعمال محدودیت ها به صورت کوتاه مدت و مقطعی خواهد بود از همه مردم خوب و ولايت مدار استان تقاضا كرد ضمن رعایت قوانین و مقررات از پارك وسایل نقلیه خود در معابر منتهي به مسيرهای رژه خودداري کنند و با خادمان خود در مجموعه راهنمايي و رانندگي كه جهت برقراري نظم و امنيت ترافيكي و برگزاري هر چه باشكوه تر مراسم بزرگداشت 22 بهمن در معابر مستقر هستند همانند گذشته همكاري کنند.

کد خبر 27168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha