9 پروژه جهاد کشاورزی در بیجار به بهره برداری رسید

سرویس کردستان - مدیرجهاد کشاورزی شهرستان بیجار گفت: برای ۹ پروژه این نهاد که در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید، ۴۵۵ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش کرد پرس، پیمان قمری گفت: با بهره برداری از این پروژه ها، 5 نفر در شغل خود تثبیت و ۸۵ نفر هم صاحب شغل با درآمد مناسب در حوزه جهاد کشاورزی شدند.

وی در مورد پروژه های به بهره برداری رسیده در دهه فجر، اظهار داد: 5 سامانه نوین آبیاری در روستاهای چنگیز قلعه، بودلا، گل قشلاق، ندری و آغچه گنبد با یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال اعتبار دولتی و ۲ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال هم سهم بخش خصوصی به بهره برداری رسید و برای 5 نفر شغل ایجاد شد.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان بیجار ادامه داد: ۲ پروژه اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه سد سفید رود با اعتباری افزون بر ۲۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و احداث گلخانه روستای حلوایی با ۲۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغالزایی سه نفر از دیگر پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید.

قمری یادآور شد: پروژه تجهیز و نوسازی ناوگان ماشینی به تعداد ۸۲ دستگاه با اعتباری افزون بر ۲۰۹ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال از دیگر پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید.

کد خبر 27031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha