لباس نیروهای نظامی و انتظامی، مقدس، نظم‌بخش و آرامش‌بخش است

سرویس کردستان - نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور همواره در خدمت و جزئی از مردم هستند، گفت: لباس نیروهای نظامی و انتظامی مقدس، نظم‌بخش و آرامش‌بخش است.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در جمع فرماندهان و کارکنان نظامی قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده ارتش کردستان، با تبریک روز 19 بهمن به ارتش و کارکنان غیور نیروی هوایی، گفت: ارتشیان زحمتکشان عرصه ایثار و فداکاری هستند.

وی به خاطراتی از حضور خود در ارتش پرداخت و افزود: اوایل دوران طلبگی و کار تبلیغی و فرهنگی را سال 61 در عملیات رمضان در اهواز و خرمشهر از ارتش آغاز کرده‌ و همواره به آن روزها افتخار می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه «معنویت» یکی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: قبل از انقلاب معنویت در ارتش گفتمان نبود اما هم‌اکنون ساری و جاری و باید همواره حفظ و ارتقا یابد؛ تا زمانی که نفس می‌کشیم نماز اول وقت، عبادت با معنویت و سحرخیزی و ایمان را غنیمت شمرده و فرصت‌ها را از دست ندهیم.

حجت الاسلام پورذهبی «فداکاری مقدس» را از دیگر ویژگی‌های بارز ارتشیان خواند و ادامه داد: بعد از انقلاب فداکاری و جانفشانی در این مجموعه تقدس پیدا کرد، فداکاری برای یک امر مقدس که متصل به پروردگار متعال است، لذا در نظام ولایت فقیه همه باید اینگونه و طوری با مردم برخورد کنیم که بعد از اتمام دوران مسئولیت‌ها، همچنان احتراممان محفوظ بماند.

وی «نظم و انظباط کاری و وجدان در عمل» را از دیگر ویژگی‌های بارز ارتش کشور عنوان کرد و یادآور شد: بعد از انقلاب ارتش خشنودی خدا و خلق را در نظر گرفته و این یک واقعیت است چرا که قبل از انقلاب رژیم ارتش را در مقابل مردم قرار داد اما امروز قوای نظامی ما در صدد نظم و امنیت اجتماعی و خدمت به خلق و خدا هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور همواره در خدمت و جزئی از مردم هستند، بیان کرد: لباس نیروهای نظامی و انتظامی مقدس، نظم‌بخش و آرامش‌بخش است.

حجت الاسلام پورذهبی به بازگویی روایتی از امام صادق (ع) پرداخت و گفت: «العبودیة بذل الکل» عبودیت و بندگی این است که انسان همه چیزش را در راه خدا بدهد که خوشبختانه قوای نظامی و انتظامی کشور در این زمینه پرچمدارشان حضرت سیدالشهدا (ع) و این مسیر را طی می‌کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده ارتش کردستان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه مبارک فجر و فرارسیدن 19 بهمن ماه به همه همکاران خود، افزود: خدمات ارتش در طول 43 سال اخیر بر کسی پوشیده نیست و تقدیم 48 هزار لاله گلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی برای تثبیت انقلاب، نمونه‌ای از وفاداری این مجموعه به نظام است.

امیر سرتیپ دوم حمیدرضا رحمت‌پور با بیان اینکه نیروهای ارتش برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند، اظهار کرد: ارتش کردستان با تقدیم 3 هزار و 500 شهید و 12 هزار و 700 جانباز دَین خود را کشور و انقلاب اسلامی ادا کرده و بعد از بحران‌های بعد از انقلاب همواره داوطلبانه و عاشقانه در خدمت مردم بوده‌ایم.

وی ادامه داد: نیروهای ارتش کردستان به سوریه اعزام و در مقابل دشمنان جنگیدند و از دست مبارک شهید سلیمانی هم تشویقی گرفته‌اند و افسران روسیه را آموزش داده‌اند که باعث خوشحالی حاج قاسم شده و این افتخار بزرگی برای ماست.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده ارتش کردستان یادآور شد: نیروهای ارتش در بحران‌های مختلفی همچون سیل و زلزله چندسال اخیر در کشور در کنار مردم بوده‌اند و در بارش برف اخیر در سنندج و مریوان ظرفیت‌هایمان را برای خدمت‌رسانی به مردم و توزیع آرد به نانوایی‌ها پای کار آوردیم.

امیر رحمت پور با یادآوری اینکه همواره در حال آماده‌باش و آمادگی خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌هایمان را داریم، بیان کرد: امیدوارم خدمات این مجموعه رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد و امروز بار دیگر به آرمان‌های نظام و رهبری لبیک گفته و تا آخرین قطره خون و نترس و شجاع در برابر دشمن و در بین خودمان فروتن، بی‌ادعا و بی‌منت هر جایی که نیاز باشد، آماده جانفشانی برای مردم هستیم.

کد خبر 27014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha