۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
ناگفته‌های «عمو کاووس» از «نون خ»

سرویس کردستان- ماشاالله وروایی بازیگر نقش «عموکاووس» در سریال نون خ ۲ درباره شروع فعالیت خود گفت: من در نوجوانی سال ۱۳۳۸ در نمایش‌های دبیرستانی کارم را شروع کردم و معلمان عزیزمان که کار نمایشی رابرای دانش آموزان فراهم می‌کردند من به خاطر علاقه به سینما و هنر از آن‌ها آموزش می‌دیدم.

به گزارش کُرد پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ وی ادامه داد:البته من بعد‌ها در گروه‌های نمایشی فرهنگ و هنر کرمانشاه حضور پیدا کردم آن روز‌ها آقای آتش تقی پور مسئول گروه تئاتر کرمانشاه بود ودر کنار ایشان یادگرفتیم. چند کار نمایشی شکل گرفت و سال ۴۷ وارد خدمت نظام در تهران شدم و در آنجا هم کار‌های نمایشی انجام می‌دادند، تا اینکه بعد ازانقلاب و دوران جنگ زمانی که در عملیاتی حضور نداشتیم، کار‌های نمایشی را با بچه‌های نظامی، ارتشی و بچه‌های هوانیروز می‌ساختیم ودر جبهه‌ها اجرا می‌کردیم.

وی عنوان کرد: من با غلامحسین لطفی کار‌های طنز برای تلویزیون کرمانشاه، ایلام وکردستان انجام دادم، تا اینکه با آقای سعید آقا خانی همکاری داشتم.

وروایی درباره حضور در سریال نون خ گفت: آقای مصطفی تنابنده و سیروس میمنت که از دوستان من هستندبه کرمانشاه آمده بودند تا برای سریال نون خ تست بازیگری بگیرند با من تماس گرفتند که قرار است از پیشکسوتان برای چند نقش تست بگیرند و ما تست دادیم وقرار شد در تهران برای تست گریم بیاییم و هماهنگی‌ها برای بازی در فصل اول انجام شد.

وی افزود:شخصیت‌های مختلفی در سریال بود، اما من برای نقش کاووس انتخاب شدم وتلاش کردم نقش را آنطور که شایسته است بازی کنم چراکه در دیار خودم کرمانشاه چنین آدم‌های شریف بسیار زیاد است.

بازیگر نون خ توضیح داد: در فصل دوم سعی آقا خانی از کاووس انتظارات بیشتری داشت، در این فصل مردم نقش کاووس با استقبال خوبی مواجه شد و همه به من لطف دارند حتی همکارانم در هوانیروز اصفهان، کرمانشاه، تهران تشکر می‌کنم که پیام‌های بسیاری برای من فرستادند.

وروایی درباره فعالیت در هوانیروز ارتش گفت: من جز گروه فنی کادر پرواز بودم و در عملیات‌های بسیاری در هشت سال جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس حضور داشتیم.

این بازیگر درباره لوکیشن سریال توضیح داد: در این سریال کرمانشاه شناسی بسیار خوب معرفی شد و از استاندار کرمانشاه تشکر می‌کنم که حمایت‌های خوبی از سریال داشتند و ما در این سریال به روستای تاریخی کندوله کرمانشاه با مردم خوب و نجیب رفتیم و لوکیشن سریال آنجا بود.

وی بیان کرد:با استقبال خوبی که مردم نازنین ایران از سریال داشتند، انشالله فصل سوم آن ساخته شود البته جا دارد از معرفت و ادب کرد زبان تشکر می‌کنم که از کار استقبال می‌کنند و اگر ایرادی هم وجود دارد، اما همچنان از کار دفاع کردند.

وروایی خاطر نشان کرد: چند پیشنهاد داشتم و منتظر هستیم این کرونا لعنتی از بین برود و کار‌های سینمایی، سریال و برنامه سازان کار خود را ادامه بدهند. امیدوارم همیشه خبر‌های و کار‌های شاد به خصوص در حوزه فرهنگی داشته باشیم.

کد خبر 269866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha