وزیر سابق دادگستری میلیون ها آه پشت سر خود باقی گذاشت

سرویس ترکیه - امینه شن یاشار مادر کُرد که همسر و دو پسرش از سوی اعضای AKP کشته شده اند و خود یک سال است در مقابل دادگستری تحصن کرده است، به استعفای عبدالحمید گل وزیر دادگستری واکنش نشان داد.

به گزارش کردپرس، امینه شن یاشار مادر کُرد اهل سوروچ که اکنون 328 روز است در مقابل ساختمان دادگستری تحصن کرده است، در واکنش به خبر استعفای عبدالحمید گُل وزیر دادگستری، درباره او گفت: گُل میلیون ها آه پشت سر خودش باقی گذاشت.

امینه شن یاشار اکنون 328 روز است که به دلیل کشته شدن همسر و دو پسر جوانش از سوی اعضای خانواده یک نماینده مجلس از حزب عدالت و توسعه (AKP)، به همراه پسرش فرید شن یاشار در مقابل ساختمان دادگستری اورفا تحصن کرده است. در حساب کاربری توئیتر خانواده شن یاشار در واکنش به استعفای جنجالی وزیر دادگستری آمده است: «معلوم نیست که گل استعفا کرده یا برکنار شده است، اما او میلیون ها آه را پشت سر خود باقی گذاشت.»

در ادامه این یادداشت با اشاره به انتصاب یک وزیر سابق به جای گل، آمده است: «وزیر سابق یک بار دیگر بر کرسی وزارت نشست. افراد مهم نیستند، ما به عنوان یک جامعه محتاج عدالت هستیم. ما در جستجوی عدالت هستیم. چشم مردم ما به در دادگستری اورفا خیره شده است.»

کد خبر 26478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha