مردم  ٥١ روستای سلماس آب شرب  را از برف ها تامین می کنند!

سرویس آذربایجان غربی- نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۵۱ روستا در بخش کوهسار شهرستان سلماس فاقد آب شرب هستند و اهالی این منطقه آب شرب مورد نیاز خود را از برف‌ها تامین می‌کنند.

به گزارش کردپرس، یعقوب رضازاده امروز چهارشنبه در جمع مردم روستای چهریق شهرستان سلماس که با حضور استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، تاکید کرد: رفع مشکلات مربوط به بازگشایی بازارچه مرزی "کوزه رش" بین ایران و ترکیه در این شهرستان، از مطالبات اصلی مردم منطقه است.

او خواستار مطرح شدن بازگشایی بازارچه مرزی "کوزه رش" در سفر رییس جمهوری ترکیه به ایران شد و گفت: این شهرستان بیش از ۹۲ کیلومتر با ترکیه مرز مشترک دارد که بهره مندی از این ظرفیت می‌تواند مشکلات بیکاری در منطقه را ریشه کن کند.

​​​​​​ نماینده سلماس با قدردانی از اتصال روستاهای مناطق محروم به شبکه گاز سراسری، بیان کرد: امیدواریم مشکلات مربوط به جاده‌های روستایی سلماس نیز به طور جد پیگیری شود.

رضازاده با بیان‌ اینکه بیش از ۵۱ روستا در بخش کوهسار شهرستان سلماس فاقد آب شرب هستند، گفت: اهالی این منطقه آب شرب مورد نیاز خود را از برف‌ها تامین می‌کند که امیدواریم این مشکل نیز در اسرع وقت حل شود.

او تاکید کرد: عملکرد و سخت کوشی استاندار آذربایجان‌غربی نمونه بارزی از روحیه خدمت رسانی و توجه به مناطق محروم و مرزی در دولت مردمی است. استاندار ولایی و سخت کوش آذربایجان‌غربی، استان را متحول و همه مدیران را برای خدمت به مردم بسیج کرده است‌.

به گزارش کردپرس، از ایرنا؛ استاندار آذربایجان غربی امروز چهارشنبه میهمان مردم شهرستان سلماس است؛ سلماس پس از سردشت و چالدران سومین مقصد سفر استانی معتمدیان به شمار می رود.

کد خبر 26207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha