حاکمیت سیاسی ترکیه از قبول مسئولیت در برابر ویروس کرونا فرار می کند

سرویس ترکیه - فائق اوزتراک، سخنگوی حزب جمهوری خواه خلق ترکیه (CHP) در اظهاراتی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در ترکیه عنوان کرد: حاکمیت سیاسی ترکیه از قبول مسئولیت در برابر ویروس کرونا فرار می کند.

به گزارش کردپرس، فائق اوزتراک، سخنگوی حزب جمهوری خواه خلق ترکیه (CHP) در اظهاراتی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در ترکیه عنوان کرد: «ویروس کرونا و تکثیر آن در ترکیه برای دولت و ملت این کشور یک آزمون است. حاکمیت سیاسی ترکیه از قبول مسئولیت فرار می کند. نباید از اعمال مقررات منع عبور و مرور در این برهه خودداری کرد. باید تدابیر لازم را اتخاذ کنیم. در غیر این صورت فردا مجبور به اتخاذ تدابیر سنگین تر در کشور خواهیم شد».

به نوشته روزنامه جمهوریت، سخنگوی CHP، در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «آمار ارائه شده در خصوص شیوع ویروس کرونا در ترکیه بسیار نگران کننده است. آیا دولت قدرت آن را ندارد که به مدت یک هفته احتیاجات ملت خود را تأمین کند؟ اقتصاد تنها یک شاخه علمی نیست. یک وسیله برای تفکیک منابع است. در یک طرف انسان های فداکاری وجود دارد که برای فقیر و فقرا بسته های معیشتی آماده کرده و یا خانه های خود را در اختیار مراکز بهداشت و درمان قرار می دهند تا آنان را به مکان های تست از بیماران تبدیل کنند. در طرف دیگر نیز کاخ نشینانی وجود دارد علی رغم وضعیت شکنندگی ملت در پی پروژه هایی هستند که هیچ چشم انداز روشنی برای آینده کشور ندارد».

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 257879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha