مذاکره 40 نماینده AKP برای پیوستن به حزب آینده

سرویس ترکیه - سلجوق اوزداغ معاون حزب آینده ترکیه اعلام کرد که حزبش در حال مذاکره برای توافق با 40 تن از نمایندگان فعلی AKP در مجلس و جذب آنها است.

به گزارش کردپرس، سلجوق اوزداغ معاون رئیس حزب آینده از مذاکرات این حزب با 40 نماینده حزب عدالت و توسعه (AKP) خبر داد و گفت که این نمایندگان خود از وضعیت موجود ناراضی هستند.

سلجوق اوزداغ در گفتگو با خبرنگار رسانه «عصر جدید» (ینی چاغ) درباره آمادگی این حزب برای انتخابات آتی گفت: «ما در حال مذاکره با 40 تن از نمایندگان AKP هستیم. همچنین در حال مذاکره با 20 تن از نمایندگان سابق این حزب هستیم که همگی از وضعیت موجود و ائتلاف جمهور ناراضی هستند. آنها می دانند که AKP دچار سوء مدیریت است و نمی تواند در انتخابات آتی پیروز شود.»

اوزداغ در این گفتگو همچنین از دیدار و مذاکره با برخی از نمایندگان حزب حرکت ملی (MHP) برای پیوستن به این حزب خبر داد و گفت که احمد داوود اوغلو رئیس حزب آینده به شخصه این مذاکرات را تعقیب می کند و با بسیاری از نمایندگان فعلی و پیشین احزاب دیگر نیز در حال مذاکره است.

گفتی است، جلب توافق نمایندگان احزاب حاکم از سوی احزاب اپوزیسیون یکی از راه حل ها برای تصویب پیشنهاد برگزاری انتخابات زودهنگام در مجلس است.

کد خبر 25179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha