نزاع خانوادگی خونین در مهاباد/ متهمان تحت تعقیب اند

سرویس آذربایجان‌غربی- در جریان نزاع خانوادگی در یکی از روستاهای مهاباد یک نفر کشته و فرد دیگری نیز زخمی شد. در حال حاضر متهمان تحت تعقیب قضایی هستند.

به گزارش کردپرس، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد در خصوص این حادثه نزاع خانوادگی گفت: در جریان نزاعی که روز گذشته در بین ۲ خانواده بر سر اختلافات ملکی در یکی از روستاهای این شهرستان روی داد، متاسفانه یک نفر بر اثر اصابت چاقو جان خود را از دست داد.

مهراب پوراکبر با بیان اینکه در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و دستور جلب و بازداشت ضاربان صادر شده، افزود: متاسفانه در ادامه این درگیری یکی از بستگان مقتول اقدام به جرح عمدی پدر متهمان به قتل به وسیله چاقو کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد اضافه کرد: بلافاصله بعداز این حادثه نیز دستور قضایی لازم برای دستگیری این فرد صادر شده است.

او با تاکید بر اینکه با هرگونه اقدام خلاف قانون که موجب اخلال در نظم جامعه شود، برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت، از طرفین دعوت کرد تا با خویشتنداری از اقدامات خودسرانه، خودداری کرده و موضوع را از مجاری قانونی پیگری کنند.

پوراکبر ادامه داد: با هرگونه اقدام خلاف قانون که موجب اخلال در نظم جامعه شود برخورد خواهد شد و به متهمان تحت تعقیب نیز توصیه می شود جهت جلوگیری از تبعات بعدی به سرعت خود را به مراجع قانونی معرفی کنند.

کد خبر 25185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha