خط انتقال آب به شهر جوانرود دچار شکستگی شد

سرویس کرمانشاه _ شکستگی خط انتقال آب به شهر جوانرود، موجب قطع آب در برخی از محلات این شهر شد.

به گزارش کردپرس و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، در پی شکستگی خط انتقال آب به شهر جوانرود و برخی از روستاهای تابعه در روز دوشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۰ اکیپ حوادث و اتفاقات شهرستان جوانرود در محل حاضر و نسبت به تعمیر و بازسازی این خط اقدام کردند.

در ساعات اولیه انجام عملیات با توجه به گستردگی شکستگی و با تاکید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مبنی بر تسریع در رفع این حادثه اکیپ اجرائیات مدیریت آبفا شهرستان کرمانشاه به منظور همکاری با پرسنل امور آبفا شهرستان جوانرود در محل حضور یافتند.

لازم به توضیح است به سبب زمان طولانی عملیات و خالی شدن مخزن ذخیره آب، مشترکین تحت پوشش این خط انتقال با جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر با قطع آب مواجه شدند.

طبق پیش بینی انجام شده تعمیرات در ساعت ۱۵ امروز سه شنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۰ به پایان خواهد رسید اما با توجه به خالی بودن خط انتقال، قطع آب تا ساعات پایانی شب ادامه خواهد داشت.

جهت رفاه حال مشترکین شهر جوانرود آبرسانی سیار توسط ۱۲ تانکر آبرسان اعزامی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه و یک تانکر سیار متعلق به تیپ انصار الرسول(ص) شهرستان جوانرود در حال انجام است، آبرسانی به محلات مذکور تا وصل مجدد آب شرب ادامه دارد.

لازم به توضیح است سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشترکین محترم این شرکت است.

کد خبر 24251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha