19 میلیون لیتر نفت سفید طی سال جاری در کردستان مصرف شد

سرویس کردستان - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹ میلیون لیتر نفت سفید در استان توزیع و مصرف ‏شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کمتر است.

به گزارش کرد پرس، عبدالله گیتی منش در دیدار با فرماندار دهگلان گفت: الکترونیکی شدن توزیع نفت سفید و راستی آزمایی، موجب کاهش مصرف این سوخت در سال جاری نسبت به پارسال شد.

وی از وجود ۲۰ هزار خانوار نفت سفید سوز در استان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: امسال ۱۴ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای استان در مناطق مختلف ارسال شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به فعالیت 3 هزار و ۱۷۰ دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان دهگلان اشاره کرد و افزود: در سال جاری در بخش کشاورزی این شهرستان بیش از ۱۶ میلیون لیتر نفتگاز تامین و توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۰درصدی همراه بوده است.

گیتی منش خواستار تعامل و همکاری فرمانداری با شرکت نفت در خصوص اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع شد و ادامه داد: جلوگیری از عرضه خارج از شبکه گاز مایع، شناسایی مصرف کنندگان واقعی و عرضه گازمایع با نرخ مصوب دولتی از این جمله مزایای اجرای این طرح است.

فرزاد شمس فرماندار شهرستان دهگلان نیز با بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با فعالیت و اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان به ویژه تامین و توزیع سوخت بخش کشاورزی این شهرستان، از خدمات این شرکت تقدیر کرد.

در این دیدار از زحمات و تلاش های حمدالله ناصر آبای تقدیر و فردین پژولی به عنوان رییس جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه دهگلان معرفی شد.

کد خبر 22969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha