شناسایی ٣٣١ مبتلای جدید کرونا و مرگ ٧ نفر دیگر در آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کار گروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: ۳۳۱ مورد ابتلای جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ثبت شده و مجموع مبتلایان به کرونا به ۳۲۰ هزار و ۳۸۵ مورد رسیده است.

به گزارش کردپرس، دکتر علی احمد آقاپور افزود: در حال حاضر ۶۲۳ بیمار سندروم حاد تنفسی در بخش های کرونایی استان بستری هستند. از این تعداد ۳۵۷مورد مشکوک و مابقی موارد با تشخیص قطعی بستری هستند.

او با اشاره به ثبت ۳۳۱ مورد ابتلای جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در استان افزود: مجموع مبتلایان به کرونا به ۳۲۰ هزار و ۳۸۵ مورد رسیده است.

دکتر آقاپور با بیان اینکه تا کنون ۷۲هزار و ۶۸۶ نفر بستری، بهبود یافته اند، تصریح کرد: ۱۴۹ بیمار هم بدلیل شرایط وخیم در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند.

او در خصوص مرگ و میر کرونا در شبانه روز گذشته نیز گفت: در این مدت با مرگ ٧ بیمار دیگر مبتلا به کرونا مجموع جانباختگان بر اثر این بیماری به ٧ هزار و ١٥٢ نفر رسیده است.

رئیس کار گروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا با اشاره به روند واکسیناسیون در استان اظهار کرد: تاکنون ۴ میلیون و ۲۹۶ هزارو ۸۱۹ نفر در استان واکسینه شدند که از این تعداد ۲ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۲۴۶ نفر دوز اول، یک میلیون و ۹۰۱ هزار و ۱۵۲ نفر دوز دوم و ۳۷ هزار و ۴۲۱ نفر دوز سوم را دریافت کردند.

کد خبر 22585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha