طرح تفصیلی شهر جوانرود با واقعیت های موجود همخوانی ندارد

سرویس کرمانشاه _ رستگار یوسفی گفت: شهرداری و شورای شهر برای توسعه جوانرود باید به دنبال اجرای طرح های بزرگ و توسعه آفرین و ماندگار باشد.

به گزارش کردپرس، فرماندار شهر جوانرود در نشست معارفه شهردار جدید که با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر، معتمدین و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد؛ عنوان کرد: شهرستان های مرزی پیشیانی یک نظام و کشور هستند و به هر میزان که کارهای زیربنایی و ارایه خدمات و سرمایه گذاری در این مناطق انجام شود، به همان میزان برای کشور امنیت آفرین و آرامش در پی خواهد داشت.

وی افزود: خوشبختانه امروز در روستاهای‌ مرزی شهرستان جوانرود کارهای زیربنایی مانند گاز کشی در حال انجام است.

یوسفی ادامه داد: در سال جاری از منابع مختلف استانی و ملی، ۱۲۷ میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار به این شهرستان اختصاص پیدا کرده است و این جدا از اعتباراتی که در حوزه گازرسانی اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: خوشبختانه شهردار جدید جوانرود از بدنه شهرداری است و اعضای شورا با شناختی که داشتند ایشان را انتخاب کردند.

فرماندار جوانرود با تاکید بر اینکه فرصت ها مثل ابر در گذر هستند در ادامه عنوان کرد: مدیران از این فرصت ها باید برای انجام خدمت بی منت و صادقانه به شهروندان استفاده کنند و مردم ما هم بسیار قدرشناس خدمتگزاران واقعی هستند.

وی ادامه داد: اگر در این فرصت اقدام ماندگاری مانند زنده یاد صدیقی در زمینه احداث بازارچه جوانرود در شورای اول انجام دهیم مطمئن باشید مردم حتما به یاد خواهند داشت.

یوسفی گفت: در این شرایط اقتصادی، مردم انتظار تکریم بیشتری از مسئولین دارند و شهرداری باید از اعمال چهارچوب خشک قوانین اداری پرهیز کند.

وی با اشاره به اینکه شهر جوانرود به دلیل توپوگرافی خاص دارای مشکلات متعددی در حوزه های مختلف است در ادامه افزود: شهرداری جوانرود باید طرح جامع ترافیک شهر را تهیه کند تا با استفاده از این نقشه راه، در میان مدت و بلند مدت به تدریج مشکلات موجود را حل کند‌.

فرماندار جوانرود در بخش دیگری از سخنانش گفت: در خوشبینانه ترین حالت طی این سال ها تنها ۲۰ درصد طرح جامع اجرایی شده است و متاسفانه طرح تفضیلی هم در بسیاری موارد با شرایط موجود شهر همخوانی ندارد.

کد خبر 21901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha