نامه لیلا گوون به زندانیان فلسطینی: ما در زمین خودمان غریبیم

سرویس ترکیه - لیلاگوون برای همدردی با زندانیان فلسطینی که در زندان های ریم اسرائیل دست به اعتصاب غذا زده اند، نامه نوشت.

به گزارش کردپرس، لیلا گوون رئیس مشترک کنگره جامعه دموکراتیک (DTK) در نامه ای به زندانیان فلسطینی با آنها ابراز همدردی کرد.

گوون که خود در بند زنان زندان الازیغ محبوس است، برای زندانیان فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی در بند هستند نامه نوشت. او در این نامه نوشته است:

«زندانیان عزیز ملت فلسطین؛ در حالی که خود در زندان الازیغ به سر می برم، از طریق مطبوعات مطلع شدم که شما در اعتصاب غذا به سر می برید. به عنوان کسی که به خوبی می داند که اعتصاب غذا در زندان یعنی چه، دلم خواست برای شما نامه ای بنویسم. در سده بیست و یکم، در حالی که انسان ها برای رنگ دادن به زندگی شان مشغول ایجاد خانه در فضا هستند، مردم فلسطین و مردم کُرد، در خاک های سرزمین خودشان مانند پناهنده زیر بار ستم به زندگی ادامه می دهند.»

گفتنی است، لیلا گوون که به اتهام عضویت در سازمان تروریستی در زندان به سر می برد چندی پیش به علت آواز خواندن به زبان کُردی با دیگر زندانیان، مجازات شد. مسئولین زندان همچنین لباس هایی را که دختر گوون برایش برده بود به دلیل «رنگ های کُردی» - که به آنها نام رنگ های جدایی طلبانه داده بودند - امحا شدند.

کد خبر 20063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha