70 درصد تماس ها با مرکز آتش نشانی، مزاحمت تلفنی است

سرویس کرمانشاه _ رئیس سازمان آتشنشانی شهرداری کرمانشاه گفت: روزانه بین 1800 الی 2 هزار تماس با مرکز پیام متصل می‌شود که حدود 70 درصد این تماس ها مزاحمت های تلفنی است که برای حل این مشکل دستگاه هوشمند و تلفن گویا نصب شده و تمامی مکالمات ضبط می‌شود که این امر باعث کاهش مزاحمت های تلفنی شده است.

به گزارش کردپرس، فرهاد فرهودی در مراسم تقدیر از آتش نشانان شهرداری کرمانشاه که به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشان برگزار شد، عنوان کرد: وقوع حوادث برای مردم تلخ است و بنابراین در برخورد با کسانی که در آن لحظه شرایط روحی مناسبی ندارند، باید سعه صدر داشت چراکه همه خادم مردم هستیم.

وی افزود: روزانه بین 1800 الی 2 هزار تماس با مرکز پیام متصل می‌شود که حدود 70 درصد این تماس ها مزاحمت های تلفنی است که برای حل این مشکل دستگاه هوشمند و تلفن گویا نصب شده و تمامی مکالمات ضبط می‌شود که این امر باعث کاهش مزاحمت های تلفنی شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه باید جایگاه و شأن آتش نشانان ارتقاء یابد، تصریح کرد: احداث ایستگاه جدید تهیه خودروی سبک جهت بافت فرسوده و خرید پله 52 یا 65 متری از نیازهای کنونی سازمان است که جهت تأمین درحال پیگیری هستیم.

در ادامه این مراسم، خسرو عیسائیان معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه ضمن تقدیر از آتش پاد رضایی رئیس سابق سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه و تبریک روز آتش نشان اظهار کرد: وضعیت کنونی سازمان آتش نشانی وضعیت بهتری به خود گرفته که این نشان از درایت رئیس این سازمان است.

وی افزود: آتش نشانی یعنی ایثار و از خودگذشتگی و با همین روحیه بتوانید به مردم خدمت کنید.

معاون شهردار کرمانشاه ادامه داد: آموزش نیروها و تأمین اقلام مورد نیاز هزینه نیست بلکه خدمت به مردم است و در این راستا تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت.

عیسائیان در پایان گفت: در جهت رفاهیات پرسنل سازمان آتش نشانی با تمام توان در کنار رئیس این سازمان خواهیم بود.

در پایان این مراسم، از 8 آتش نشان که امسال به افتخار بازنشستگی نائل شدند و 12 آتش نشان نمونه با اهدای لوحی تقدیر شد.

همچنین آتش نشانان با حضور در خودروی سیار انتقال خون که در محل سازمان آتش نشانی قرار داشت، خون اهدا کردند.

کد خبر 18121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha