پروژه انتقال آب از مهمترین برنامه ها در قروه و دهگلان بود

سرویس کردستان-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان پروژه انتقال آب به قروه و دهگلان را از مهمترین برنامه ها دانست و خواستار فعالیت بیشتر مدیران شهرستان در انجام کارهای عمرانی شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، بهرام نصراللهی زاده در جریان بازدید از پروژه های عمرانی، فرهنگی و هنری شهرستان قروه در جمع خبرنگاران هدف از این سفر را بررسی روند پروژه های در حال اجرا دانست.

به گفته او از جمله این پروژه ها می توان به بهسازی راه های روستایی اشاره کرد که تصمیم بر این شد تا برآورد اعتباری لازم صورت گیرد و بودجه مدنظر تخصیص یابد.

نصراللهی زاده همچنین به تکمیل دانشکده صنعت و معدن قروه و جذب هیئت علمی برای این دانشکده توسط دانشگاه کردستان اشاره کرد.

او از راه اندازی دو مجتمع دامپروری در شهرهای دلبران و سریش آباد هم گفت و تصریح کرد که شهرستان قروه در حوزه تولید گوشت قرمز ظرفیت خوبی دارد و برای این پروژه ها که از سال گذشته مراحل ساخت آن ها آغاز شده از بودجه 99 اعتبارات لازم تخصیص داده خواهد شد.

نصراللهی زاده همچنین با اشاره به پروژه های عمران شهری از کمک برای تکمیل ورودی قلعه، میدان انتهای خیابان تختی و راه اندازی مجدد کشتارگاه قروه خبر داد.

او سپس از میراث فرهنگی و شهرداری درخواست کرد تا مطالعات لازم برای توسعه گردشگری در قصلان، باباگرگر و سراب قروه صورت گیرد و در این میان خواستار واگذاری پارک سراب به بخش خصوصی برای رونق گردشگری شد.

نصراللهی زاده مرمت و بازسازی پل فرهادآباد را هم از مهمترین پروژه های مدنظر دانست و تأکید کرد که اعتبار لازم برای مرمت این پل اختصاص داده خواهد شد و باید مراحل ساخت پل جایگزین هم به زودی آغاز شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در خصوص پروژه کتابخانه ابوذر هم انتقاد خود را سازمان نوسازی مدارس گرفت و بیان کرد نباید این پروژه تا به این حد طول می کشید و انتظار می رفت نوسازی مدارس بیشتر پای کار باشند.

بهران نصراللهی زاده در پایان با انتقاد از کمکاری بعضی از مدیران شهرستان در راستای انجام کارها همانند تأخیر در مجتمع فرهنگی دلبران، تأمین آب شرب دو شهرستان قروه و دهگلان را از مهمترین و اولویت دارترین پروژه ها عنوان کرد./

کد خبر 17527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha