رئیس شورای شهر ارومیه:  اداره شهر به ماهانه ۷۵ میلیارد تومان درآمد نیاز دارد

سرویس آذربایجان غربی- رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای اداره کرد شهر روزانه به ٢ میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان اعتبار نیاز است و ماهانه باید ۷۵ میلیارد تومان درآمد داشته باشیم تا بتوانیم شهر را اداره کنیم.

به گزارش کردپرس، حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور در آئین معارفه شهردار افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و ما بین مردم و مدیران شهری هیچ گونه حائل و دری نباشد تا مردم مستقیم بتوانند دغدغه های خود را بیان کنند.

او ادامه داد: از نمایندگان مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی این انتظار است که ما را حمایت و کمک کنند چرا که برای اداره کرد شهر روزانه به دو ونیم میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان این که ماهانه باید ۷۵ میلیارد تومان درآمد داشته باشیم تا شهر را بتوانیم اداره کنیم، بیان کرد: با ابلاغ طرح تفصیلی جدید، بیش از 70 درصد با افت درآمدها مواجه شده ایم که باید به سمت درامدهای پایدار حرکت کرد.

خلیل پور گفت: در پرداخت حقوق پرسنل و اجرای پروژه کلان شهری چون پروژه یادمان شهید باکری نیازمند کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هستیم.

او با اشاره به اینکه طرح جامع گردشگری آذربایجان غربی در حال تهیه است، تصریح کرد: برای تکمیل این طرح، باید باغ شهر گردشگری سلامت در شهر ارومیه به صورت جد پیگیری شود. گردشگری سلامت در شهر در حال توسعه است و این نوع گردشگری به عنوان یک منبع مالی پایدار نباید مورد غفلت واقع شود.

کد خبر 17528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha