داروخانه پلمب شده قروه به زودی تعیین تکلیف می شود

سرویس کردستان- مدیر شبکه بهداشت و درمان قروه از پلمب یکی از داروخانه های قروه به دلیل نداشتن مسئول فنی خبر داد و گفت که به زودی وضعیت این داروخانه تعیین تکلیف می شود.

به گزارش خبرنگار کردپرس، از خرداد ماه سال جاری است که یکی از داروخانه های قروه معروف به (داروخانه شبانه روزی سابق واقع در خیابان پروین اعتصامی) پلمب شده و همین مورد اعتراض شهروندان قرار گرفته است.

در همین زمینه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه اظهار داشت که «داروخانه فوق به دلیل مشکل مؤسس و واگذاری به یک شخص حقوقی و نداشتن مسئول فنی داروساز از طرف دانشگاه علوم پزشکی پلمب شد.»

فردین گوهری در گفت و گو با خبرنگار کردپرس با بیان اینکه از اسفند ماه سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی اولتیماتوم خود را به مؤسس داروخانه داد، افزود: بنا بود در عرض سه ماه مسئول فنی برای داروخانه معرفی شود اما توجهی نکردند و به همین دلیل از کمیسیون ماده 11 حکم تعلیق برای داروخانه به مدت 3 ماه صادر گردید.

به گفته او هرچند حکم صادر شده بود اما باتوجه به اینکه داروهای مردم را باید تحویل می دادند به همین دلیل مدت 2 ماه و 10 روز هم به آنان تخفیف داده شد و داروخانه که باید در فروردین ماه بسته می شد تا دهم خرداد سال جاری فعالیت داشت.

گوهری در ادامه بیان کرد که مدت دو سال است این داروخانه با بهانه اینکه نیاز دارویی مردم را تأمین می کند معرفی مسئول فنی را پشت گوش انداخته و این بار بعد از اخطار دانشگاه و ورود کمیسیون ماده 11 تعطیلی داروخانه انجام شد.

او در پاسخ به این سؤال که آیا باز می شود این داروخانه و تکلیف داروهایی که داخل داروخانه هستند چه می شود؟ گفت که اگر مؤسس فعلی داروخانه به معرفی مسئول فنی تا اواخر شهریور اقدام کرد که حکوم تعلیق داروخانه رد می شود اما اگر اقدامی نشد آن وقت ناچار حکم ابطال صادر می گردد و سپس داروهای موجود پس از صورتجلسه خارج و در سطح شهر توزیع می شود.

گوهری این احتمال را داد که مشکل مؤسس و مسئول فنی داروخانه به زودی رفع خواهد شد و دیگر کار به مراحل ابطال نخواهد رسید./

کد خبر 16382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha