۲۳ گزینه شهرداری قروه معرفی شدند/شورا به دنبال شهردار متعهد است

سرویس کردستان- رئیس شورای شهر قروه از ارائه برنامه توسط 23 گزینه تصدی شهرداری خبر داد و گفت که اعضای شورا به دنبال انتخاب شهردار متعهد با طرح های قابل اجراست.

به گزارش خبرنگار کردپرس، روز یکشنبه 17 مرداد آخرین مهلت متقاضیان برای تصدی شهرداری قروه بود. گزینه هایی که پس از مهلت مدنظر به گفته رئیس شورای شهر قروه به 23 نفر رسیدند.

«یحیی رستمی» با بیان اینکه از این تعداد 4 نفر غیربومی هستند اظهار داشت: از گزینه های شهرداری 3 نفر دارای مدرک دکترا، 17 نفر کارشناسی ارشد و 3 نفر هم کارشناسی هستند.

او گزینه های تصدی شهرداری قروه را شامل «علی احمدی/ ایرج عزیزی/ امیدعلی ورمقانی/ یاسر ملک­ پور/ حسن کلوندی/ قدرت الله سیف پناهی/ رحمت الله نعمتی/ سجاد شاهرخی/ فریدون محمدی/ وحید نعمتی/ سیدجلال حسینی/ محمد جواد صادقی/ محمد مهدی غفاری/ ابراهیم اوسطی/ احمد خالدیان/ حسین نعمتی/ مصطفی صمدی/ حجت الله شریفی/ سید اکبر حسینی/ رامین حیدری/ محمدهادی مرادیانی/ صمد رستمی و حسین نعمتی» دانست.

به گفته «رستمی» این افراد در این مدت برنامه های خود را به شورا ارائه داده اند و با آنان هم مصاحبه انجام شده و دیگر نوبت پایش است تا بتوان لیست نهایی را برای رأی گیری آماده کرد.

او در پاسخ به این سؤال که معیارهای شورا برای انتخاب شهردار چیست، گفت که «معیار ما قانون است و دستورالعمل کشوری که وجود دارد که قطعاً در این زمینه براساس تخصص و بدون لابی گری امتیازبندی کرده و متناسب با نیازهای شهرستان اقدام می شود.»

«رستمی» همچنین به اینکه برنامه های ارائه شده چند درصد قابل اجرا خواهد بود و افراد چقدر تعهد می دهند که برنامه ها اجرایی شوند به عنوان دیگر معیار برای انتخاب شهردار اشاره کرد./

* گفت و گو: زیبا امیدی فر

کد خبر 14917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha