مرگ ٤٠ نفر در تصادفات جاده ایی بوکان طی یک سال!

سرویس آذربایجان غربی- نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: طی یک سال گذشته ۴۰ نفر در محورهای مواصلاتی این شهرستان بر اثر تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند.

به گزارش کردپرس، به نقل از ایرنا؛ انور حبیب زاده روز پنجشنبه در مراسم افتتاح ایستگاه پلیس راه بوکان میاندوآب افزود: در سال گذشته این تعداد از شهروندان در مسیر جاده بوکان به میاندوآب جان خود را از دست داده و خانواده های آنها عزادار شده اند.

او افزود: احداث ایستگاه پلیس راه در شهرستان یکی از ضروریات در بحث امنیت ترافیک به شمار می رود که باید مسولان به آن توجه خاصی داشته باشند.

نماینده مجلس در خصوص کنار گذر بوکان نیز بیان کرد: برای کاهش بار ترافیکی درون شهری بوکان و کاهش تصادفات برون شهری بخشی از کنار گذر بوکان به بهره برداری رسیده و این امر باعث کاهش ترافیک بخشی از داخل شهر بوکان شده و امید می رود با اتمام این طرح به زودی شاهد کاهش تصادفات در محور بوکان به میاندآب و داخل شهر شویم.

در این مراسم فرمانده انتطامی آذربایجان‌غربی نیز گفت: برای کاهش تصادفات و تسریع در رسیدگی به کارهای پلیس راه و کاهش بار ترافیکی، پاسگاه پلیس راه در بوکان احداث می شود.

سردار مسعود خرم نیا ادامه داد: جانمایی این پاسگاه صورت گرفته و پیش بینی شده که در کنار گذر بوکان این مکان احداث شود.

او اضافه کرد: خدمات در حوزه امنیت ترافیکی باید در شان مردم استان و شهرستان بوکان باشد و پلیس در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

کد خبر 13065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha