محورهای مواصلاتی کردستان در تسخیر برف و مه غلیظ

سرویس کردستان- از اوخر یک شنبه شب بارش برف در اکثر نقاط استان کردستان خصوصا مناطق برف گیر آغاز شده و در در حال حاضر جاده های استان در تسخیر برف و مه غلیظ قرار گرفته است و بسیار هم لغزنده است.

به گزارش کرد پرس، رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان در این باره با بیان اینکه در حال حاضر بارش برف و وجود مه غلیظ در بیشتر محورهای ارتباطی اصلی و فرعی این استان گزارش شده است، گفت: اما تمام راه ها باز و عبور و مرور در جریان است.

بر این اساس در محورهای سنندج - مریوان، سنندج - قروه، سنندج - دیواندره و سنندج - کامیاران بارش برف و لغزندگی سطح جاده ها گزارش شده است. بارش برف در گردنه های استان شدیدتر است، محور دیواندره به بیجار نیز بارش برف سنگین دارد و در گردنه نران (محور سنندج – کامیاران) مه غلیظ و بارش برف در تردد وسایل نقلیه اختلال ایجاد کرده است. جاده سنندج - کامیاران در محدوده گردنه مروارید نیز بارش برف شدید گزارش شده و تردد در این مسیر نیاز به زنجیر چرخ دارد.

سامانه 141 برای تماس تلفنی، پیام کوتاه، نرم افزار تلفن های هوشمند و سایت اینترنتی در هر لحظه اطلاعات مربوط به راه های استان و کشور را در اختیار مسافران قرار می دهد.

کد خبر 108000

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha