دولت بايد وام هاي فعالان گردشگري را امهال كند

سرویس کرمانشاه _ نايب رييس كانون جهانگردي و اتومبيلراني استان كرمانشاه گفت: با توجه به شرایط کرونا و محدودیت‌های سفر، دولت بايد وام هاي فعالان گردشگري را امهال كند.

به گزارش کردپرس؛ بنفشه امامي نيا اظهاركرد: بيش از يكسال و نيم است كه مردم جهان در گير و دار ويروس منحوس كرونا هستند و در اين بين خسارات بسياري به بخش هاي مختلف جامعه وارد شده كه به جرات مي توان گفت بالاترين ميزان خسارت را بخش گردشگري ديده است.

وي ادامه داد: در كشور و استان ما كرمانشاه كه بدنه گردشگري داراي تواني حداقلي است با وجود خودنمايي اين ويروس منحوس عملا دست اندركاران و فعالان اين حوزه دچار سرخوردگي و ورشكستگي مضاعفي شده اند كه به شدت نيازمند حمايت مسئولين مي باشند.

نايب رييس كانون جهانگردي و اتومبيلراني استان كرمانشاه گفت: در حال حاضر كمترين انتظاري كه از مسئولين براي حمايت از فعالان گردشگري مي رود اين است كه نسبت به امهال وام هاي دريافتي آنها اقدام كنند و اين مهم را در عمل نشان دهند تا حداقل تنفسي براي اين فعالان ايجاد شود كه بتوانند بار ديگر توان خود را براي فعاليتي دوچندان در دوران پساكرونا متمركز كنند.

امامي نيا تاكيد كرد: استان كرمانشاه از منظر گردشگري در جايگاه ويژه اي قرار دارد و قطعا با گذر از وضعيت كرونا زده كنوني مي توان بار ديگر فعاليت هاي حوزه گردشگري استان را دوچندان رونق داد.

کد خبر 10597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha