تلاش برای توافق بر سر نامزد تصدی وزارت کشور عراق به بن‌بست رسیده است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- یکی از نمایندگان پارلمان عراق از ناکام ماندن تلاش های در جریان برای توافق فراکسیون های مختلف بر سر نامزد تصدی منصب وزارت کشور در دولت جدید این کشور خبر داد.

به گزارش کردپرس، روزنامه العربی الجدید چاپ لندن در شماره امروز (شنبه) خود از یک نماینده پارلمان عراق نقل کرده که تلاش های در جریان برای نزدیک کردن دیدگاه های فراکسیون های مختلف پارلمان در رابطه با فرد نامزد تصدی وزارت کشور در دولت عادل عبدالمهدی، نخست وزیر جدید این کشور به بن بست رسیده است.

این نماینده پارلمان عراق که خواسته نامش فاش نشود، ضمن تاکید بر این که تلاش برای توافق دو هم پیمانی اصلاح و سازندگی بر سر یک نامزد واحد ناکام مانده، اعلام کرده که برخی نمایندگان پارلمان بر مخالفت خود با نامزدی فالح الفیاض برای تصدی وزارت کشور در دولت جدید اصرار می ورزند.

به گفته این نماینده عراقی، ادامه اختلاف در این باره ممکن است روی جلسه سه شنبه آینده پارلمان نیز تاثیر بگذارد و به احتمال زیاد این جلسه شاهد درگیری لفظی میان نمایندگان فراکسیون های مختلف و خروج برخی از آنها از صحن پارلمان برای از بین رفتن حد نصاب لازم جهت رای گیری بر سر نامزد تصدی وزارت کشور خواهد بود.

کد خبر 89326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha