مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در شهرهای تابعه کردستان اعلام شد

سرویس کردستان- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان طی اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در شهرستان‌های تابعه این استان را اعلام کرد.

به گزارش کرد پرس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان به مناسبت سالروز 13 آبان اطلاعیه‌ای صادر کرد در این اطلاعیه آمده است:

13آبان امسال همچون سالیان گذشته با وجود تهدید، تحریم و قانون شکنی های استکبار جهانی و کشورهای خودباخته منطقه، بار دیگر صحنه حضور حداکثری ملت مبارز و همیشه در صحنه ایران اسلامی بویژه مردم قهرمان کردستان خواهد بود.

کشورهای زورگو و مستکبر که در 40 سال گذشته دستان پلید و غارتگر خود را از تاراج اموال و اعتبار ملت ایران کوتاه دیده‌اند بارها با ترفندهای مختلف سعی در ایجاد شکاف میان مردم و نظام را داشته‌اند که هر بار با هوشیاری و حضور به موقع مردم، صحنه را با شکست ترک کرده‌اند.

بدون شک 13 آبان امسال نیز فرصت مناسبی برای پاسخ کوبنده و قاطع ملت به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی بویژه رییس جمهور قانون‌شکن آمریکا خواهد بود، چرا که ملت شهادت‌طلب ایران اسلامی هرگز در برابر تهدید و تحریم سر خم نکرده و تا پایان به ایستادگی خود در برابر هر گونه باج‌خواهی ادامه خواهد داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از عموم مردم شریف و قدرشناس استان کردستان دعوت بعمل می‌آورد به منظور گرامیداشت مناسبت‌های تاریخی این روز بزرگ و تجدیدعهد و پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) وتجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شرکت نموده و با حضور چشمگیرخود پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی در منطقه بدهند.

ضمنا مسیرهای راهپیمایی در شهرستان‌های تابعه استان به شرح ذیل اعلام می‌شود.

سنندج: میدان آزادی - خ فردوسی- میدان انقلاب ـ خ امام خمینی(ره) - سه راه حبیبی

سقـز: تجمع اولیه میدان قدس ـ خ جمهوری اسلامی ـ میدان جمهوری اسلامی

قـروه: سه راه آیت‌الله طالقانی ـ میدان اتحاد

مریوان : چهار راه بیمارستان فجر ـ چهارراه شهید فهمیده - خیابان جمهوری اسلامی ـ چهارراه اصلی

بیجار: از میدان طالقانی - خ طالقانی - به طرف پارک 15 خرداد -میدان آیت‌الله فاضل گروسی

بانه: تجمع اولیه مقابل اداره اوقاف و امور خیریه - خ امام خمینی(ره) -میدان امام خمینی(ره)

کامیاران: تجمع اولیه میدان امام خمینی(ره) ـ خیابان امام خمینی(ره) - چهارراه اصلی شهر

دیواندره: تجمع اولیه میدان قلم ـ میدان امام خمینی(ره)

سروآباد: میدان عبدالعظیم حسنی - خیابان معلم - میدان شهید مرادی

دهگلان: تجمع اولیه میدان بسیج ـ میدان ساعت ـ میدان معلم

کد خبر 89295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha