ادامه دیدارهای  اتحادیه میهنی در راستای تشکیل هیئت مشترک کردها

سرویس عراق و اقلیم کردستان- هیئت عالی‌رتبه اتحادیه میهنی کردستان در مورد تشکیل هیئت مشترک کردها برای شرکت در گفتگوهای تشکیل دولت جدید عراق با حزب جماعت اسلامی کردستان دیدار کرد.

به گزارش کردپرس، امروز چهارشنبه 7 شهریور/ 29 اوت، هیئت عالی‌رتبه اتحادیه میهنی کردستان به سرپرستی ملا بختیار مسئول امور اجرایی دفتر سیاسی این حزب، با رهبران حزب جماعت اسلامی کردستان دیدار کرد.

سایت رسمی اتحادیه میهنی کردستان در این خصوص گزارش داد که این دیدار در ادامه سلسله دیدارهای این حزب با احزاب اقلیم کردستان و به منظور رفع تنش های میان احزاب اقلیم و تشکیل هیئت مشترک کردستانی برای شرکت در گفتگوهای تشکیل دولت جدید عراق انجام شده است..

طبق خبر دیدارهای اتحادیه میهنی با احزاب اقلیم ادامه خواهد داشت و این حزب با دیگر احزاب نیز دیدار می کند.

این حزب از روز گذشته دیدارهای خود با احزاب اقلیم را آغاز کرده و تاکنون با احزاب هم‌پیمانی برای دمکراسی و عدالت، جنبش تغییر و جماعت اسلامی کردستان دیدار کرده و امروز نیز حزب دمکرات در همین راستا با حزب اتحاد اسلامی دیدار کرده و قرار است که دیدارهای مشابهی با دیگر احزاب نیز انجام دهد.

پس از برگزاری انتخابات دوره چهارم مجلس عراق، حزب دمکرات و اتحادیه میهنی کردستان، هیئت مشترکی را برای گفتگو با احزاب و جریان های عراقی در مورد تشکیل دولت جدید این کشور تشکیل دادند و چهار حزب اپوزسیون اقلیم کردستان از جمله هم‌پیمانی برای دمکراسی و عدالت، جنبش تغییر و جماعت اسلامی و اتحاد اسلامی کردستان با متهم کردن این دو حزب به تقلب در انتخابات هرگونه گفتگو با آنان را رد کرده و اقدام به تشکیل هیئت مستقل و مجزا برای گفتگو با طرف های عراقی کردند.

کد خبر 85589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha