55 میلبیارد تومان اعتبار برای چهار خطه کردن مسیر همدان- سنندج اختصاص می یابد/ پروژه تامین آب شرب از سد قوچم بررسی می شود

سرویس کردستان- رییس سازمان برنامه و بودجه کشور قول پرداخت 55 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه چهار خطه کردن مسیر همدان- سنندج را داد و در مورد تامین آب شرب شهرهای استان از سد قوچم هم گفت این پروژه بررسی می شود.

به گزارش کرد پرس، محمدباقر نوبخت در جریان بازدید از اجرای پروژه چهار خطه کردن محور سنندج ـ همدان، با بیان اینکه طرح ‌های عمرانی که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار باشند در اولویت تامین اعتبار دولت دوازدهم قرار دارند، خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: اجرای این پروژه از روند خوبی برخوردار است و اگر قول اتمام 100 درصد آن را تا دهه فجر بدهید 55 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این طرح تامین و تخصیص داده می‌شود.

وی اظهار داشت: اگر در فصل سرما با مشکل مواجه نشوید و این قول را بدهید که با حضور ما پروژه در دهه فجر افتتاح شود در بحث تامین اعتبار در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام می‌کنیم. کردستان برای ما یک اولویت و اهمیت ویژه دارد و جمع‌ بندی بازدید را تامین و تخصیص اعتبار این پروژه و انتظار برای بهره‌برداری از آن اعلام می‌کنیم.

در جریان بازدید از سد قوچم نیز استاندار کردستان با بیان اینکه آب شرب شهرهای دهگلان و سریش‌آباد که قرار است از محل سد تامین شود اعتبار ندارد، خواستار تامین اعتبار و تعریف ردیف بودجه در سال آینده شد و گفت: ردیف اعتباری برای اجرای این مهم به منظور آب‌رسانی به این 3 شهر امیدواریم در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور هم در این باره گفت: بعد از بررسی‌های لازم در راستای اختصاص اعتبار مورد نیاز برای این مهم تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

کد خبر 85424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha