مصلحت‌اندیشی در تایید صلاحیت کاندیدای شوراها پذیرفتنی نیست

سرویس آذربایجان غربی- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: نباید به خاطر نگرانی از مشارکت مردم در انتخابات در تأیید صلاحیت افراد اغماض و مصلحت اندیشی صورت پذیرد.

به گزارش کردپرس، به نقل از روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در دیدار با اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: نباید به مساله اختلافات قومیتی در استان دامن زده شود و باید صلاحیت و توانمندی افراد مورد تأکید قرار گیرد.

او تصریح کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شرایط فعلی بسیار مهم و حساس است و باید دقت بسیار زیادی در این خصوص داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم و ضروری است اما انتخاب افراد اصلح و متدین مهم‌تر است، افزود: نباید به خاطر نگرانی از مشارکت مردم در انتخابات در تأیید صلاحیت افراد اغماض و مصلحت اندیشی صورت پذیرد.

قریشی با تاکید بر اینکه عملکرد خوب منتخبان مردم در انتخابات می‌تواند میزان مشارکت مردم را بالا ببرد، ادامه داد: باید نظارت درست و جدی بر عملکرد افراد و کاندیداهای انتخابات و منتخبان مردم وجود داشته باشد.

او با بیان اینکه در بررسی صلاحیت‌های افراد با قاطعیت رفتار شود و تحت تأثیر افراد و جریانات مختلف سیاسی قرار نگیرید، گفت: باید در تأیید و یا رد صلاحیت افراد یک صدا و یک نظر بود و با قدرت پای تصمیمات ایستاد.

قریشی اظهار داشت: همچنین در بررسی صلاحیت افراد در مشکلات اخلاقی و مالی افراد دقت شود تا اغماضی در این خصوص صورت نگیرد.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه دلایل رد صلاحیت افراد را به صورت شفاف برای مردم تبیین کنید تا اعتماد مردم خدشه دار نشود، گفت: انتخابات شورای روستا بسیار مهم است و باید در تأیید صلاحیت افراد دقت بیشتری صورت پذیرد، نباید اجازه داد منافع افراد و جریانات خاص سیاسی بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اثر گذارد.

کد خبر 8457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha