هشت سال بلاتکلیفی در کریدور گردشگری «بیستون- کرمانشاه» / هادی نوروزی

سرویس کرمانشاه_ "با گذشت این همه سال، ابرپروژه کریدور گردشگری بیستون- کرمانشاه همچنان در فاز صفر خود به سر می برد و در این بین بلاتکلیفی اصلی و سردرگمی برای سرمایه گذارانی باقی مانده است که با بوق و کرنا و هیاهوی مسئولین استان سرمایه خود را به این مسیر آورده و با خرید زمین ... خود را آماده ایجاد زیرساخت های گردشگری کرده اند "

خبرگزاری کردپرس _ بیش از هشت سال از طرح ابرپروژه گردشگری کریدور بیستون- کرمانشاه می گذرد و در این هشت سال هر چقدر هم نگاه استانداران مختلف این دیار از مهندس رضائی بابادی گرفته تا مهندس رازانی تا مهندس بازوند به این پروژه نگاه ویژه ای بوده، گویا باز هم تاثیری درروند کار نداشته است.

با گذشت این همه سال، ابرپروژه کریدور گردشگری بیستون- کرمانشاه همچنان در فاز صفر خود به سر می برد و در این بین بلاتکلیفی اصلی و سردرگمی برای سرمایه گذارانی باقی مانده است که با بوق و کرنا و هیاهوی مسولین استان سرمایه خود را به این مسیر آورده و با خرید زمین ... خود را آماده ایجاد زیرساخت های گردشگری کرده اند اما غافل از اینکه هیچ همت جدی برای اعطای مجوز به آنها و حمایت از اجرای طرح هایشان در بدنه مدیریتی استان به ویژه ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری- جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی وجود ندارد.

مهتر از همه اینکه متاسفانه به دلیل همه گیری ویروس منحوس کرونا، مدتهاست که دیگر جلسات مربوط به کارگروه گردشگری در استان به صورت مداوم و منظم برگزار نمی شود و خلاصه اینکه گویا این ابر پروژه از دستور کار مسوولین استان خارج شده است.
این در حالی است که این مسیر یعنی از بیستون تا کرمانشاه به عنوان اصلی ترین معبر ورودی استان حتی یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و ساده تر از آن حتی یک سرویس بهداشتی ساده هم ندارد و در تمام طول این هشت سال گذشته علی رغم تمام بوق و کرناها و هیاهوهای رسانه ای حتی یک سرویس بهداشتی هم ایجاد نشده است.
لذا با توجه به اینکه تنها چندماهی بیشتر از عمر مدیریت دولت فعلی باقی نمانده است و از طرفی دیگر شاهد ورود دو مدیر جدید دکتر جبار گوهری به عنوان سرپرست میراث فرهنگی استان و دکتر باباخانی به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی استان) به بدنه مدیریتی استان هستیم که هر دوی آنها به صورت مستقیم می توانند حامی و محرک اجرای این ابر پروژه باشند.
انتظار می رود هر چه سریعتر جلسات کارشناسی این پروژه را از سرگرفته و باتصویب مصوباتی شرایط را برای فعالیت سرمایه گذاران و بهره مندی مردم از ایجاد و زیرساخت های گردشگری در این مسیر فراهم کنند.

کد خبر 8159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha